Jump to content

VP KAD43, kan jeg ta motorvask som på en bil?


jsw

Recommended Posts

Lenge siden det var liv i denne tråden, men vil ikk estarte en ny tråd.

 

Jeg har lest alt, men er fortsatt usikker på hvilket produkt jeg skal bruke for å løsne møkka på VP KAD32. Jeg skal kun vaske frontdelen, dvs der hvor alle reimene er.

Kan jeg bare kjøpe en sprayboks med motorvask på bensinstasjonen, bruke det tynne "styrerøret" som bruker å følge med, lede det inn forbi reimene, spyle der jeg kommer til, la virke noen minutter, koste med radiatorpensel og så spyle av med litt lunkent vann fra en liten trykksprøyte?

 

Jeg ser at Biltema, https://www.biltema.no/bilpleie/bilvedlikehold/vedlikeholdsprodukter/motorvask-2000017062,

skriver " Middel som havner på lakkerte overflater, må skylles bort umiddelbart. " Det betyr jo enkelt og greit at det ikke kan brukes på en VP hvor alt er lakkert. Har noen forslag på annet produkt. Evt noe selvlaget som løsner olje- og reimreste/støvr?

D5L

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...