Jump to content

Hvilken ungdomsbåt skal jeg velge?


Gråmåke

Recommended Posts

Heisann! Har planer om å skaffe meg båt til neste år, men er veldig usikker på hvilken båt jeg burde velge. Er ei 15 år gammel jente, og båtinteressen har smittet over fra min far. Er veldig glad i å fiske, det er ikke noen superkul racerbåt jeg er ute etter. Båten må være stødig og ligge greit i vannet, helst tåle bølger bra. Hvor fort den skal gå har jeg i grunnen ingen formening om. Har sett litt på en gh ls 11? Ellers leter jeg bare etter meninger om forskjellige "ungdomsbåter", noen som har en grei båttype å anbefale? Tusen takk på forhånd.

Oisann, mente gh 11 ls - bekalger.

Link to post
Share on other sites

Hva med ei lita snekke? Topp til fisking, topp til bading, topp til å dra på dags eller helgetur med venner osv osv. Og de er billige å kjøre med.

Har solgt snekka nå, men guttungen lånte den ofte. Dro av gårde med venner og litt mat. 200kr til bensin, så kunne de kjøre mer eller mindre hele dagen. Hørte dem godt når de kom hjem om kvelden. Ikke så mye pga tøffingen fra motoren, mer pga stereo-anlegget... :cool:

 

Litt utradisjonelt som "ungdomsbåt", men hva tror du venneflokken foretrekker... hoppe rundt i ei lita jolle eller være en hel gjeng i ei snekke?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...