With 65 Startet 5.August.2013 Del på Facebook Startet 5.August.2013 Hei! jeg er på utkikk etter en vannscooter, men jeg har ikke peiling på hva jeg burde velge eller ikke velge. jeg har sett litt på denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=43144102 er det noen som har noen meninger om dette er en bra scooter? jeg kan maks bruke 50 000kr på vannscooetrn ;) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 5.August.2013 Del på Facebook Svart 5.August.2013 de gamle er vel ikke lovlige da demangler Ce merking? regn med å bruke minst 80-110 for å få noe vettugt f.eks. rxt-is 255 og lignende. de nye bråker mindre og fungerer vesentlig bedre. Sitér dette innlegget Link to post
With 65 Svart 5.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2013 Takk for svar! Hva er Ce merkning? kanskje dumt spørsmål, men jeg er helt blank på dette temaet Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 15.August.2013 Del på Facebook Svart 15.August.2013 Bare tull. Det er ikke krav til CE på den. Det er kun vist du skulle importere den til Norge fra et land utenfor eu. Og CE er en godkjennings norm som kom for noen år siden. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.