Blackbeard Startet 10.August.2013 Del på Facebook Startet 10.August.2013 Har nylig kjøpt meg en Suzumar 270 RIB. Pga vanskelig og få i plan med 8hk testet jeg den med 9,9, gikk bra men ble noe vinglete og bak-tung. Dette tror jeg løser seg med en jockey konsoll slik att fører kommer lenger frem og du får bedre kontroll med ratt. Problemet er att jeg finner ingen jockeyseter som passer til båter med v-bunn. Kan sikkert legge i en plate i bunnen men da mister du litt av det jeg likte med denne båten og det er god høyde på "rekka". Så nå lurer jeg litt på og sveise meg en jockey-konsoll. Har ikke lyst til og plastre/borre for mye i den for og feste denne så jeg tenkte og skru den fast i hekken på den sleperingene som allerede er der, og det samme fremme (er ett slepepunkt helt fremme i kjølen). Er ikke helt fornøyd med festepunktet fremme da det blir litt lang avstand fra konsoll til festepunkt. Er det noen som har gjort noe av det samme eller har noen gode ideer/forandringer? Sitér dette innlegget Robåt ,GH 420 ,25" tresnekke,HB 21 m ,Fjord/selco 27 ,Draco 20 ,Rana 15,30" Finsk stålbåt,Draco 25 TC,Maxum 1800,Yamarin 64 DC,Bever 470,Askeladden 585,Barracuda 1000 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.