frigga Startet 12.August.2013 Del på Facebook Startet 12.August.2013 Lurer på om denne sokkelen er koblet til fm-radio, eventuelt tv. Kjenner noen til denne typen antenne, og eventuelt hvor jeg kan få tak i selve antennen som mangler? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Synes det ser ut som en VHF-antennesokkel? Ser ut som om det er et merke der, et nærbilde av det kan kanskje gi mer info? Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Marwin Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Velkommen til forumet frigga. Vanskelig å si hva slags antenne den er beregnet til. Er det mulig å ta et bilde av undersiden? Generellt vil jeg si at det kanskje er bedre å kjøpe ny antenne med tilhørende fot. Hva slags antenne trenger du? TV? Radio? VHF? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
frigga Svart 12.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2013 Takk for svar! Skal se om jeg kan få tatt bilder av logoen, og undersiden. VHF-antennen står i toppen av masten, så det er ikke den. Det er en fm-radio i båten, men veldig dårlig signal, så jeg mistenker at sokkelen tilhører denne. Det er også en gammel tv i båten. Det enkleste hadde vært å få tak i en antenne som passet på sokkelen, men jeg har ikke funnet noe som ligner på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Det første ordet som kom til meg når eg såg denne antennefoten er walkie - talkie. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 Jeg tror også det er en PR-antenn....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
abella Svart 12.August.2013 Del på Facebook Svart 12.August.2013 eg ville fulgt ledningen, og sett kor den enda opp, er den i radioen er svaret klart, ellers ser det ut som en walkie-talkie antenne del. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.