M/B Styr Startet 20.August.2013 Del på Facebook Startet 20.August.2013 Har fått ein gammal Zodiac MK3 GR. Gammal mob-båt frå ferje. Tenkte eg skulle sjå om den kunne få eit nytt liv. Kanskje vil nevøen min på 10 ha den. Den lek visst nok berre litt luft, forrige eigar sa han fylte kvar 14 dag ca. Skal poste bilete i morgon. Nokon som har erfaring/tips og råd når det gjeld fornying av ein slik båt? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.August.2013 Del på Facebook Svart 22.August.2013 kan jo være det bare lekker litt i ventilene. Og iflg google så er GR serien lagd i hypalon materiale , som er motstandsdyktig mot sollys, så den kan fortsatt gjøre nytte for seg vil jeg tro Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
hanto1 Svart 22.August.2013 Del på Facebook Svart 22.August.2013 Zodiac er forbausende seiglivede, har selv en gammel lappet sak som stadig gjør nytten. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 22.August.2013 Del på Facebook Svart 22.August.2013 Hør med zodiak om bare og bytte gummi. Ble gjort på min MK 2 hvor bunn og alt utstyr ble flyttet over(konsoll etc) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.