SF Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Kjøpte rustfrie stifter her i fjor Sandnes Skumplast Hei, Sandnes Skumplast hadde Motek sine som er beregnet for større luftdrevne stiftemaskiner. Passer ikke min "hobby" stifter. Utålmodig som jeg er så blir det nok vanlige stifter. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
tfjelde Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Har du tilgang til trykkluft ? så har jeg stiftemaskin du kan låne... evt. ta putene med ut til Tjelta og stift til du blir lei Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Hei, Sandnes Skumplast hadde Motek sine som er beregnet for større luftdrevne stiftemaskiner. Passer ikke min "hobby" stifter. Utålmodig som jeg er så blir det nok vanlige stifter. Passer biltema sin pistol ? Sitér dette innlegget Link to post
tfjelde Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Passer biltema sin pistol ? Den passer nå til de stiftene som jeg kjøpte hos Sandnes Skumplast i fjor Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 7.Mars.2007 Del på Facebook Svart 7.Mars.2007 Har du tilgang til trykkluft ? så har jeg stiftemaskin du kan låne... evt. ta putene med ut til Tjelta og stift til du blir lei Mange takk for tilbudet, meget hyggelig og kompressor har jeg. Dessverre for meg så ble jeg utålmodig og er nesten helt ferdig med jobben og har brukt vanlige stifter. Regner med at det vil gå greit med el-sink. Båten er tørr og fin i kabinen så jeg forventer at det går greit selv om jeg ikke brukte rustfritt. Men takk igjen. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
MVH Svart 8.Mars.2007 Del på Facebook Svart 8.Mars.2007 Hei, Når det gjelder rustfrie stifter så har jeg vanligvis bestilt disse fra en jernvare handel. Jeg har en Arrow stiftepistol, vanlig ikke med luft eller noe sånt. siste gangen jeg bestilte fik jeg disse hos Rogaland Industri Service (RIS) på gamleveien på forus. Rett der ved Mur og Bygg eller hvor gamlevein møter gamle E-18. Det har ikke på lager men det tar ca en uke å skaffe. Du får dem i forskjellige bredder og lengder til forskjellige stifte pistoler. Lykke til MVH Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 8.Mars.2007 Del på Facebook Svart 8.Mars.2007 Se der ja, der var tipset jeg skulle hatt for noen dager siden. Jeg ga opp og har gjort jobben med vanlige stifter. Dersom det skulle vise seg at de ruster så vet jeg hvor jeg får nye når jeg skal bytte om noen år Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Embla Svart 8.Mars.2007 Del på Facebook Svart 8.Mars.2007 Hei Kjøpte rustfrie stifter hos TOOLS på kokstad, tok et par dager for dem å skaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Espen Hilde Svart 2.April.2016 Del på Facebook Svart 2.April.2016 http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/isabergrapid-53-8-rustfritt-a1080stk Man kan bestille her for henting på div butikker. Annonsen viser galvaniserte men org varenummeret er for rustfritt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.