Jump to content

Rustfrie stifter??


colabrus

Recommended Posts

Har du tilgang til trykkluft ? så har jeg stiftemaskin du kan låne... evt. ta putene med ut til Tjelta og stift til du blir lei :lol:

 

Mange takk for tilbudet, meget hyggelig :cheers: og kompressor har jeg.

Dessverre for meg så ble jeg utålmodig og er nesten helt ferdig med jobben og har brukt vanlige stifter. Regner med at det vil gå greit med el-sink. Båten er tørr og fin i kabinen så jeg forventer at det går greit selv om jeg ikke brukte rustfritt.

 

Men takk igjen.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Når det gjelder rustfrie stifter så har jeg vanligvis bestilt disse fra en jernvare handel. Jeg har en Arrow stiftepistol, vanlig ikke med luft eller noe sånt.

 

siste gangen jeg bestilte fik jeg disse hos Rogaland Industri Service (RIS) på gamleveien på forus. Rett der ved Mur og Bygg eller hvor gamlevein møter gamle E-18.

 

Det har ikke på lager men det tar ca en uke å skaffe. Du får dem i forskjellige bredder og lengder til forskjellige stifte pistoler.

 

Lykke til

 

MVH

Link to post
Share on other sites

  • 9 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...