770hol Startet 3.September.2013 Link til dette innlegget Startet 3.September.2013 Har 85 modell marex 770 Holliday, kjøpt ny i år.skal nå sette den på land og skal sette igang med klargjøring for høsten, noen som har noen tips til hva som er best og bruke? Link to post
770hol Svart 3.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Link to post
Benji Svart 3.September.2013 Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Litt usikker på hva du mener med - best å bruke. Sørg i alle fall for å gjøre den ordentelig ren, den jobben du ikke gjør med skroget i høst, blir dobbel til våren. Sett gjerne skroget inn med vaselinolje - tynt lag - når det er helt rengjort, bare å tørke av til våren, lett vask, og polering kan starte. Ren og tørr innvendig, ta ut alt som kan lage lukt, la det være god gjennomlufting i båten, skap/dører, skuffer etc bør stå litt oppe. Kjør igjenom frostvæske på saltvannsiden, pass på at ferskvannsiden holder nok grader til en vinter. Koble av bateriene, ta på litt hvit vaselin på bateripoler, spray gjerne inn det du kan komme til av elektriske deler med en form for spray - lager ett pent lag, og irrer ikke. La foresten alle brytere stå på. Hvilke midler en bruk tror jeg er det samme, de fleste har bra såper, polisher osv. Men jo mer jobb du legger i det i høst, lettere er det til vbåren, og du unngår overraskelser. Vet ikke om det var noe i denne duren du ønsket svar. LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
770hol Svart 3.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2013 Tusen takk for gode tips og akkurat dette jeg var ute etter. Formulere meg bedre neste gang :-) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn