wabby Startet 9.September.2013 Del på Facebook Startet 9.September.2013 Hei, som Risørgutt så ønsker jeg å ha Risør-flagget på båten min. Noen som vet hvor det kan bestilles? Prøvd å google det over lengre tid nå, men finner ingen. Sendt forespørsel til flaggfabrikk men ikke hørt noe. Flagget ser slik ut: (Bildet er funnet på nett, kjenner ikke vedkommende) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 9.September.2013 Del på Facebook Svart 9.September.2013 I følge Søndeled og Risør Historielags websider: Forslagstillers barnebarn Jacob Steen Paulsen har i dag de orginale utkastene til Risørflagget og har lovet historielaget å skrive en artikkel om Risør flagget basert på familiens unike materiale. Familien Paulsen har også alle rettigheter til Risørflagget, som dermed ikke uten videre kan benyttes eller kopieres. Så da ville jeg prøvd å ta kontakt med familien Paulsen :) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
@ArneO Svart 9.September.2013 Del på Facebook Svart 9.September.2013 Hei Bjørn, Det kan du vel få kjøpt hos Ths Juells eftf, men da må du jo hjem en tur til Risør..... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
wabby Svart 9.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2013 Takk, er jernia butikken det om jeg husker rett. Får kjøre meg en tur, pent flagg og et must for en risørgutt :) Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 9.September.2013 Del på Facebook Svart 9.September.2013 Det er litt lengre ut i gata, vis av vis gamle Esso-stasjonen. Der de har fiskeutstyr og masse rart stående. Kan godt hende de har det hos jernia (Knudsen??) også... det vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
wabby Svart 9.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2013 Stemmer, den kjenner jeg til :) kjøpte alltid snøre der som barn :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.