ROV77 Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 I dag er båten trygt plassert i plasthallen hjemme i gårdsplassen , ferdig vasket og klar for å pusses opp i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Min kommer opp etterhvert :) må hente en traktorhenger å bygge om før jeg får den opp, men gleder meg til å få den hjem i tunet ja :) Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
thomas73 Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Er ute på Dragsund, Håøya nå i helga. Flott sted og nydelig vær:-) Er helt alene her! Båten går i opplag den 27. Okt. Så det blir nok en helgetur til før vi tar vinter'n;-) Har ikke vært på vannet engang i år Uff uff!Sommer'n har vært utrolig flott i år......;-) Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Er ute på Dragsund, Håøya nå i helga. Flott sted og nydelig vær:-) Er helt alene her! Båten går i opplag den 27. Okt. Så det blir nok en helgetur til før vi tar vinter'n;-) Har ikke vært på vannet engang i år Uff uff! Sommer'n har vært utrolig flott i år......;-) Tar den igjen til året håper jeg ;) hadde en fin sommer ifjor med båten, og flere gode sesonger kommer ;) Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
thomas73 Svart 5.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 Høres veldig bra ut!!!! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 6.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 (redigert) Båten ble tatt opp mandag denne uken. Litt tidligere enn planlagt siden Optimaxen valgte å takke for seg ... Litt kjedelig siden det kunne blitt noen fine høstturer i det flotte været vi har hatt de siste dagene. Det positive er jo at jeg unngikk å styre med opptak i stiv kuling og sluddbyger som det pleier å være når båten skal på land .. Redigert 6.Oktober.2013 av Olepo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 6.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 Viksunden min skal være på sjøen i vinteren, kan hende små turer i vinteren.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
jerognal Svart 6.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 (redigert) Tok opp båten forrige helg. Ble litt tidlig men hadde startproblemer og måtte likevel ha den i garasjen. (Startproblemene skyldtes dog bare slapt batteri... ). Dessuten er det hjortejakt som tar tiden på høsten, og sesongen blir derfor amputert uansett. Oljeskift og service står for tur... Redigert 6.Oktober.2013 av jerognal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 Tok min opp på torsdag. Kjipt men godt:) Tok opp hyttebåten i dag.. Nå er det bare å gå i dvale 6 mnd.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Adi Svart 26.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2013 Da ble Flemen tatt i innbytte, ny båt ble en Rodman 44 som skal ligge ute hele vinteren i norheimsund gjestehavn og fungere som vinterhytte. Spent på hvordan det vil fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 30.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2013 Hei Adi. Ja, vi skal snakkes på IM, men vil gratulere deg med valg av båt Har ca 100 døgn i båten i år, og er skikkelig fornøyd med alt egentlig . Kan garantere deg at deres "vinterhytte" prosjekt vil bli en suksess, da det er enklere å bo / bruke en båt om vinteren enn hva mange tror. Rodman 44 er litt som et kolumbi egg, gode løsninger og ikke minst svært så sjøsterk. Med to gode sidekabiner hvor faktisk de eldste på 13 og 16 kan trekke seg tilbake å se på TVD, FB eller de nå enn holder på med, samt de to på 8 og 10 har sin kabin med plass til leker, DVD, +++, er du garantert smilende fjes. Skroget er 41 fot, men så har man en gedigen badeplattform, hvor samtlige barn bader fra om sommeren,oooog far nyter en kald en på kvelden :) SÅ mens andre med ugjestmilde havner må på land om vinteren, er det i hvert fall en fordel med å bo på Vestlandet, mange isfrie havner Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 30.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2013 Quicksilveren og lassebåten er kommet på land, mens askeladden (16-4400 ht) blir vinterbåten i år. Mange fine dager på sjøen om vinteren så den kommer til å bli mye brukt Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
stineingmann Svart 31.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2013 (redigert) Vi bruker ikke båten om vinteren, men vi leier ut båter via reisebyråer om vi bestemmer oss for å dra på ferie til noe eksotisk sted. Det låter bra med de karibiske øyene for eksempel. Ta en titt her http://sea-travel.no/seilferie-i-karibia/ Redigert 31.Oktober.2013 av stineingmann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.