Jump to content

Noen som har tatt båten på land allerede?

Lars H.

Recommended Posts

Er ute på Dragsund, Håøya nå i helga. Flott sted og nydelig vær:-) Er helt alene her!

Båten går i opplag den 27. Okt. Så det blir nok en helgetur til før vi tar vinter'n;-)

Har ikke vært på vannet engang i år :cryin::cryin:

Uff uff!

Sommer'n har vært utrolig flott i år......;-)

Tar den igjen til året håper jeg ;) hadde en fin sommer ifjor med båten, og flere gode sesonger kommer ;)

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Båten ble tatt opp mandag denne uken. Litt tidligere enn planlagt siden Optimaxen valgte å takke for seg :worry: ...

Litt kjedelig siden det kunne blitt noen fine høstturer i det flotte været vi har hatt de siste dagene.

Det positive er jo at jeg unngikk å styre med opptak i stiv kuling og sluddbyger som det pleier å være når båten skal på land :clap: ..

Redigert av Olepo (see edit history)
  • 3 uker senere...

Hei Adi. Ja, vi skal snakkes på IM, men vil gratulere deg med valg av båt :yesnod: Har ca 100 døgn i båten i år, og er skikkelig fornøyd med alt egentlig :yesnod: . Kan garantere deg at deres "vinterhytte" prosjekt vil bli en suksess, da det er enklere å bo / bruke en båt om vinteren enn hva mange tror.

Rodman 44 er litt som et kolumbi egg, gode løsninger og ikke minst svært så sjøsterk. Med to gode sidekabiner hvor faktisk de eldste på 13 og 16 kan trekke seg tilbake å se på TVD, FB eller de nå enn holder på med, samt de to på 8 og 10 har sin kabin med plass til leker, DVD, +++, er du garantert smilende fjes.

Skroget er 41 fot, men så har man en gedigen badeplattform, hvor samtlige barn bader fra om sommeren,oooog far nyter en kald en på kvelden :)

SÅ mens andre med ugjestmilde havner må på land om vinteren, er det i hvert fall en fordel med å bo på Vestlandet, mange isfrie havner :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...