Stig Å. Startet 25.September.2013 Del på Facebook Startet 25.September.2013 Er det noen her som vet hvor mangen meter med matrial som går med på og bygge vuggen til Sjømann 22? tenker på den som ligger i dokumentarkivet her på forumet. Går det greit og bruke impringnert 2x4? Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 25.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2013 Ingen som har bygget denne? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.September.2013 Del på Facebook Svart 25.September.2013 Står det ikke mål på tegningen? Råtipper på rundt 30 meter et sted.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nero II Svart 25.September.2013 Del på Facebook Svart 25.September.2013 Hei, her er link til et verksted som lager ei krybbe som passer bra til en båt som din: http://www.songvaar.no/index.pl?grID=82&grNiv=1&grNavn=Avdeling%20B%C5TOPPLAG&hgrID=82&avd=4 Skal du ha akkurat dim på planken kan du sikkert ringe dem. Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 26.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2013 Står det ikke mål på tegningen? Råtipper på rundt 30 meter et sted.... Står ikke hvor mangen meter totalt nei :) Hei, her er link til et verksted som lager ei krybbe som passer bra til en båt som din: http://www.songvaar.no/index.pl?grID=82&grNiv=1&grNavn=Avdeling%20B%C5TOPPLAG&hgrID=82&avd=4 Skal du ha akkurat dim på planken kan du sikkert ringe dem. Trenger ikke noe verksted. Jeg bygger den selv :) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 26.September.2013 Del på Facebook Svart 26.September.2013 Totalen blir jo sammenlagt alle mål, blir jo alltid endel avkapp, så gjelder å plukke lengder som gjør at du får mest mulig ut av de. Det er umulig å si nøyaktig hva du trenger siden slike materialer ikke kommer i standard-lengder. 2x4" impregnert er bra :) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Stig Å. Svart 26.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2013 Totalen blir jo sammenlagt alle mål, blir jo alltid endel avkapp, så gjelder å plukke lengder som gjør at du får mest mulig ut av de. Det er umulig å si nøyaktig hva du trenger siden slike materialer ikke kommer i standard-lengder. 2x4" impregnert er bra :) Takker for det :) har målt meg frem så tar jeg et par meter lenger :) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Jeg bygget denne og brukte på min Polar 22. Fungerte greit til den også. Fin liten snekkerjobb en lørdag, og krybben er grei å pakke ned og stue bort. Båten blir stående ganske lavt, så jeg brukte 6 betongheller jeg satte krybben på. En i hvert hjørne samt en der kjølen ligger ann. Da fikk jeg 5cm høyere klaring for å jobbe under, samt at den ikke ble liggende nede i "møkka" på oppstillingsplassen. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.