Guest Avmønstret# Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Har du parret kortet med cam? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Enkel og grei løsning på det der. Ring RiksTV, kundeservice. Sitér dette innlegget Geir Link to post
ella 2 Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Ja kan prøve kundeservice :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Ikke ring det tar tid. Sier de ikke hvilket nr. du er i køen er det etter 30. https://www.rikstv.no/kundeservice/kontakt-oss/ Start en Chat får svar raskt. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
tomfro Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 jeg hadde nok samme probem, det e 2 typer cam ute på markedet: 1: CI+ cam har du denne så får du ikke opp bilde om tv en ikke er laget for denne. 2: CI cam ( denne måtte je ha i min tv) førstnevnte fungerte fint i min hjemmetv. Jeg ringte rikstv og de sendte bytte cam. Sitér dette innlegget Link to post
ella 2 Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Takker det høres ut til å vere forklaringen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Vidar F.H. Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Etter ca. 30 dager uten at TV er påslått, er kortet sperret. Det skjer automagisk. Kjør nytt kanalsøk, vent 30 minutter. Om det da ikke er i orden, ring riksTV (09595) og be om TILGANGSMELDING på kortet. Og det var det. :) Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
ella 2 Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Har gjort det uten resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 (redigert) Ring og be om nytt cam kort. Jeg fikk nytt denne uken etter at det første jeg fikk ikke klarte å vise de krypterte kanalene. Men nå sier jeg uansett opp abonnementet. Riks tv i Tjøme skjærgården er bare en vits. Kom akkurat inn fra øya nå. Fikk ikke inn noe signal. Krever fri sikt til sender tydeligvis... :( Redigert 23.Juni.2014 av Kristina III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.