Jump to content

male innvendig i ståltank


gregor

Recommended Posts

Da blir det biltema.. tenkte åpne tankene helt og fjerne all gammel maling og male på nytt neste år, men trenger noe å male på den nye lappen nå..

 

Noen snakket om en blære man kan legge invendig i tanken.. noen som vet om noen som selger disse eller om noen produsenter?

Min prosjekt tråd for långedrag 44 i stål

https://baatplassen.no/i/topic/102735-prosjekt-långedrag-44-1980/

 

Link to post
Share on other sites

Ja det sier eg også, hvorfor i alle dager male en tank innvendig. Har du noen gang sett en kjøpetank i metall som er malt innvendig? Slik blære vil faktisk forkorte livet til tanken kraftig om du ikkje rustbeskytter den etter alle kunstens regler da både vann og salt vil sørge for heftig rust og dertilhørende gnag på blæra

Link to post
Share on other sites

Gjør ingenting. Jeg har Jerry-kanner fra 50-tallet uten rust innvendig. Grunnen til at jeg malte innvendig var at det var vanskelig å få tankene helt rene. Altså, jeg ville slite med skitt i filtrene i årevis fremover. Blærer i malingen er heller ikke noe å være bekymret for. Men den diskusjonen gidder jeg ikke å ta.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...