Jump to content

Er det noen som har erfaring/kunnskap om P42? Lurer på å kjøpe.

Tom Rør

Recommended Posts

Godt at se at der er lande, hvor krise er noget ens fodboldlandshold har..

Held og lykke med jagten.

Bliver der råd til en gummibåd i en kurant farve også, måske? :wink:

Det med størrelse, kan bli en utfordring, men da jeg stort sett er tidlig oppe i ferien, og derfor ankommer gjestehavnene tidlig, satser jeg på at det løser seg.

Jolla blir solgt, da jeg ikke lenger vil forveksles med et tivoli :-)

• 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle gratulere så mye med salget i denne tråden :-)

Håper du deler litt om veien frem mot ny båt. Gleder meg til å følge med i jakten på det jeg er sikker på blir en flott skute :-)

Takk for det ;-)

Det står vel egentlig om et par tre stykker, og de befinner seg både her og "abroad".Kommer med mer når jeg har mer kjøtt på beinet.

Jeg pleier å komme tidligere enn de fleste andre, og da kan jeg sitte på flyen å se på de som kommer sent, og må slåss om plassene :giggle:

Tror det var deg jeg så komme til Strømstad på sensommeren, balet litt med å legge deg longside på en av flytebryggene i motvind. Stemmer det?

Da var ihvertfall vi før deg selv om vi ikke har flybridge :lol:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

• 3 uker senere...

Gratulerer med ny lekker båt Tom. Når skal den hentes?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Grattis så mye, kjenner jeg ble litt misunnelig her nå.

Passer fint med den rosa RIB`en bakpå der. :lol:

Den rosa må nok legge inn årene nå :giggle:

Flotte båt. Skal du gå den rundt nå før jul?

Lar den ligge til sola begynner å varme litt igjen. Ingen grunn til å ta den ned til isødet i indre oslofjord før isen har gått :yesnod:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...