Jump to content

vp aq231, digitalisering av motorinstrumenter?


scand26hc

Recommended Posts

Jeg har koblet denne opp mot Simrad NSS7 og den fungerer helt glimrende. Har så langt bare koblet til oljetrykk/kjølevannstemp./rpm

På min Yanmar 3JH5E er det kun lys/lydalarm på lavt oljetrykk/høy kjølevannstemp og det syns jeg ikke er greit nok.

Fins sikkert andre system som er like bra, men dette fungerer i alle fall hos meg..

Link to post
Share on other sites

Gamal tråd, men likevel sidan den er høgst aktuell. Har langt meir sans for analoge instrumenter enn digitale. Her synest eg Faria (andre og) har løyst det på ein forbildeleg måte i instrumenta til Steyr. Her er det begge deler og det er lett å lese av. Berre sjå på klokker t.d! Tidlegare skulle det ein periode berre vere digitalt, no vert det nesten ikkje seldt digitale klokker lenger. Grunnen er sjølvsagt at det er langt hurtigare å lese av tida på ei analog klokke enn ei digital. Å laga ei digital klokke derimot er langt enklare og rimlegare! Og so har eg ikkje nevnd med eit ord at det er stiligare! Det er det.


Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...