Julianj98 Startet 20.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2013 Hei jeg skal selge min Hasle Summer fun. Først litt info : båten ble kjøpt ny i Mai i år hos forhandler, den er blå, og ble levert med 15 hk Suzuki four stroke (sport) jeg betalte 46000 da, men hva mener dere at den er verdt nå 16 gangtimer senere? Sitér dette innlegget Link to post
Helge78 Svart 20.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2013 Ser for meg at 80 - 85 % av nypris kan vere i nærheten av det du kan forsøke nå på høsten etter min meining. Er nok ikkje mangen som kjøper ein slik båt nå på høsten om ikkje prisen gjennspeiler et godt kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2013 Verdien på en båt er jo akkurat det samme om det er høst eller sommer.. Personlig kjøper jeg båt bil MC helt uavhengi av årstid.. Det er stort sett kjøp som er nøye vurdert og veldig overveid.. lite impulskjøp hehe Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Julianj98 Svart 21.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2013 Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.