Bav33dag Startet 23.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2013 Er på jakt etter brukt 40 fot seilbåt. Har tidligere hatt en Bavaria 33 2007 fra den var ny. Veldig fornøyd med den. Hadde oppgraderte seil og foldepropell for bedre seilegenskaper. Ønsker innspill om erfaringer med Hanse, Beneteau, Jeanneau m.fl.. Hva skal jeg spesielt se etter på de forskjellige modellene? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 23.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2013 hva skjedde i 2008 som gjør at du ikke vurderer eldre båt? For å gi råd er det veldig nyttig om du heller kan indikere prisnivå og hvilke egenskaper som er viktigst for deg. F.eks finnes jo denne perlen for salg... http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=43018757 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bav33dag Svart 24.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2013 Jeg ser på nyere enn 2008 for å slippe å starte med å oppgradere seil, instrumenter osv. Maks pris ca. 1 500 000. Den du nevner var ikke gal. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 24.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2013 For meg er dette beste båtvalg i denne størrelsen (har tilsvarende selv). Topp kvalitet og lekre linjer. Nydelig å seile. Bare ta kontakt via IM for en prat om du vil ha mer info. ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.