Jump to content

Hardangersnekke 22 fot, Da blei det prosjekt i vinter og!


Håvard Straume

Recommended Posts

Hei :smiley:

Var og henta meg ny båt på lørdag, ei Hardangersnekke på 22 fot. Den har ikkje sett sjøden på 15 år så da er ein del som må gjerast.Her kjem eg til å prøva og legga ut bilde og sånn etterkvert.

 

Det som eg ska gjera:

-Få maskina til å gå at

-Skrogtrekk i cabinen

-pussa og lakka treverk

-ny dørk bak

-nytt instrumentpanel

-Sjå øve og fiksa på det eletriske

-Pussa vekk bunnstoff og ha på nytt

-Støpa at gjennomføring til ekkolodd

-montera ledlys

-Laga til med radio

-Bytta del delen av innredningen som er råten

-Støpa fast at rorhylsa

-Gjera rein dieseltanken

 

Vert sikkert meira...

 

Så det er nok og gjera :wink:

 

Og det er alltid kjekt med tilbakemeldinger :yesnod::thumbsup:

 

bilde

Redigert av Håvard Straume (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Her kjem litt fleire bilde:

 

bilde

 

Har tatt utav store dela av innredningen bak

bilde

 

Maskina tok eg utav samme dag som eg henta båten, det er ein Izusu 36 hk, den sto fast men har fått den laus no, den hang med litt sot i siste sylindar, no treng eg berre ny toppanking, bunnpannepakting og stempelringa.

bilde

 

Kom seg mykje med ein vask :)

bilde

 

Her er ein test av måten eg har tenkt og laga ny dørk bak. Fressa ut spor (ca 5 mm djupe) i kryssfineren og fylla sikaflex eller nåke sånt i og lakka over.

bilde

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Har fått gjort litt i da sista:

 

- vaska ho oppi så ho blei skikkelig rein

- all innredningen e no ferdi tørka og har fått pussa ca halvparten

- skjert ut ny dørk

- reve ut da gamla dashborde, for da va råte i

- tatt ut dieseltanken

- og viktigast av alt: fått ho under tak (fra vindskjermen og bakøve e under tak)

- har skrudd ein del på motor'n og no ska eg berre bestilla ny topppakning og nye stempelringa så ska den vera oppe og gå igjen :thumbsup:

Redigert av Håvard Straume (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Juleferien i år går t sveising av båtvogn bilde kjem :smiley: So ska snekko øve på den, og eg kan da ha snekko i tørt og varmt hus i små perioda so eg før støpt, og lakka da som ska lakkast inni ho. Da ska eg og kle skroge og take i cabinen med skrogtrekk :yesnod:

 

Ellers ha ei god jul! :santa:

Redigert av Håvard Straume (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

På tie me ein oppdatering no :smiley:

 

Sista tie har stort sett gått te sveising, vogne e no ferdi og da e ti for å bjyna me snekko at :thumbsup: ska forhåpentlig viss skje mykje me den vekena framøve :smiley: '

 

dsc_0004.jpg

 

dsc_0016.jpg

 

1389531579.jpg

Snekko e no komt øve på denne vogne og komt i varmt og tørt hus. Har malt litt under akterdekket og ska støpa på golve i cabinen, rorhylsa, propellhylsa og ein blokering eg har laga der givaren t ekkoloddet va før, håpe å få gjort da øve helge :)

1389531617.jpg

 

dsc_0052.jpg

 

dsc_0045.jpg

 

Ska prøva å få lagt ut meir bilde i starten på veko :smiley:

Redigert av Håvard Straume (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har fått støpt i dag :thumbsup:

 

Støpte føst på ona sio tå kryssfiner plato, so ska eg støpa på hinn sio i måro

bilde

 

Hadde epoxy lim (Araldite) på rorhylsa før eg sette den i og støpte rundt me glassfiber so da må bli tett

bilde

 

So te slutt støpte eg at hole der givaren te ekkolodde hadde stått. Hadde føst ei ferdig støpt plata og limte og plastra den fast

bilde

 

Da går no på fram vertfall :smiley:

Link to post
Share on other sites

Her står ho godt inne med meir enn 10 grader, myyyyykje bedre enn ute :yesnod:

bilde

 

Fekk støpt golve i går (har ingen gode bilde av da) og fekk skrapt og pussa ein del av innredningen bak.

bilde

 

I dag har eg hatt på topcoat på alt so eg har støpt og ska ne å skrapa meira no :smiley:

bilde

 

 

Håpe å bli mest mulig ferdi me skraping/pussing denna veko så blir da lakking nesteveka og eventuelt bjynt litt med skrogtrekk :D

Redigert av Håvard Straume (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

No har da skjedd litt!

Har lakka da mesta av innredning og malt baksio og da so putena i cabinen ska ligga på. Har laga mal te den nye veggen på dassn og ska skjera den ut på mandag. No vert da å skjera t og lima skai trekk og ligga opp da tå ldninga so ska bakom trekke so ska skje frammøve.

bilde

 

bilde

 

bilde

 

bilde

 

Her va når eg lagte malen t den nye veggen. Målte kor langt inn med ein meterstokk og ein vinkel, so tegna eg på pappplato ettekvert.

 

bilde

 

bilde

 

Nåken so har tips no so eg ska t me skaitrekke?

 

Go helg! :cheers:

Redigert av Håvard Straume (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei søk på skrogtrekk i dette forum i søkeboksen øverst så får du masse lesestoff om dette med trekking.

Eg ser du har mykje av den orginale treinnredningen i båten din og det er ein uvanlig fin innredning.Skal bli spennende å sjå framover.Har ein kompis som har tilsvarande båt som din.Den har ein 33hk Yanmar og gir 11 knop på fullt på ein god dag.Det er vel nesten et halvplanende skrog på båten om du sammenligner med andre snekker.Du ser under at den flater veldig ut på sidene noe som gir god bæring bak.

Lykke til.

Båt med fjernkontroll

Link to post
Share on other sites

Hallo :smiley:

 

No har eg fått laga veggen,skjert den ut og ska ha på siste strøke me lakk i måro, men da e eit problem.... Den passe akkurat :thumbsup: men den forje veggen vart nok satt i før øvebygge blei søtte på.... Så få den ikkje heilt på plass :thumbsdown: Tenkte eg sku prøva litt forlikti å løfta litt i øvebygge, berre bøya da 2-3 cm, da e nok te at veggen smett på plass :diving:

 

dsc_0139.jpg

 

Dassn e ferdi trekt no, ska berre kjøpa stifta t stiftepistolen so ska eg stifta fast trekke so ska rundt plato eg ska ha i take.

 

dsc_0147.jpg

 

Denne ska eg trekka skai'en rondt. Har og skjert opp isolasjon t denne, da e av typen so ser ut so sitte underlag :thumbsup:

 

dsc_0159.jpg

 

dsc_0150.jpg

 

Her ska eg bygga om trinne inn te Cabinen, så vert so ein L

 

dsc_0168.jpg

 

Her e braketten te varmeaparate, den står inni eine sio av senge, der e jo tre hol så trur da blir nok luft inn, so ska eg kjøpa ei rist og skjera holl so varma lufte kjem ut :smiley:

 

dsc_0163.jpg

 

So heilt framme i senge ska da stå ein sub i kver seng :smiley:

 

dsc_0160.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...