eivindbåt Startet 26.November.2013 Link til dette innlegget Startet 26.November.2013 Hei, jeg er på jakt etter en ny ungdomsbåt. gh 11 begynner og bli klar for utskiftning. jeg har båtførerprøven og er blir 16 til neste år. jeg har tenkt på blandt annet puma 420, cyber 370, og musling. Har tenkt at båten må gå i 30 knop eller mere. hvordan er sjøegenskapene til pumaen? er egentlig den som er mest aktuel. men dere må gjerne komme med forslag på andre båter. jeg vil helst ha en som har lukket dekk og ikke åpent. pris ca 30000 kr. pluss pluss dere må gjerne si ifra om du har en for salg Sitér dette innlegget Link to post
Håvard Straume Svart 26.November.2013 Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Hei Musling e å ambefala RÅE sjøegenskaper og med 50 hk på hekken gjer den lett 40 knop Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/97671-with-vitsi-13-prosjekt/ Link to post
eivindbåt Svart 26.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 ja det er råe båter noen som vet noe om puma 420 også? er skråget i nærheten av en musling? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.