Superkul Startet 28.November.2013 Link til dette innlegget Startet 28.November.2013 Etter 18 år på land blir Ms Hvaler sjøsatt i kveld http://www.f-b.no/fbtv?videoId=6FDD5FAF Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Komodo Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 He he, artig å se Husker godt at den ble satt under tak på Seut, jobbet i maskinverkstedet den gangen. En representant fra stiftelsen tilbød oss som jobbet der å melde oss inn for 400,- i året, da kunne vi være med å bidra på dugnad. Det lo vi godt av kan du si Men det er jo moro å se at de har fått det til til slutt, selv om det tok noen flere år enn antatt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Banarne Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Hadde en plan om å overvære sjøsettingen, meeen det gikk i vasken :-( får stikke nedom å titte en dag istedenfor :-) Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Superkul Svart 28.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Kjempeinnsats og morro når gamle båter med sjel blir restaurert Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Banarne Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Helt klart all ære til de som har brukt uendelige timer av sin egen fritid på dette Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Poseidon Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 HVALER er forøvrig medlem av Norsk Forening for Fartøyvern. Her er HVALERs hjemmeside. Det er godt og grundig arbeid som er gjennomført i løpet av disse 18 årene - og dere som ikke ville være med på dugnadsarbeid har helt sikkert gått glipp av mange trivelige stunder Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Komodo Svart 28.November.2013 Link til dette innlegget Svart 28.November.2013 Det er godt og grundig arbeid som er gjennomført i løpet av disse 18 årene - Vel, husk at du har hjemmehavn i Rogaland Poseidon Det er nok ikke alt som kan karakteriseres som godt og grundig arbeid av dette! F.eks. tauet de inn en gjeng fra arbeidskontoret for å bidra. Det foregikk nok litt av hvert i den tiden. Bla ble det sveist inn endel reparasjoner som måtte kappes vekk. Denne båten er jo ikke sveiset, den er klinket... Det er ikke det eneste eksempelet Veldig bra at de har fått dette til, all honnør for det! Men jeg tror nok ikke jeg hadde hatt tolmodigheten med denne typen arbeid. Jeg har absolutt bidratt på dugnader i de foreningene jeg har vært medlem i opp igjennom, og vel så det! Men meningsløst arbeid tar motet fra meg. Noe av det som kanskje imponerer meg mest er vel motoren. Hørte for mange år siden at den ble funnet på ei dynge i sverige, under masse annet skrot og gravd opp fra bakken. Derfra ble den plukket i biter og bygget opp! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.