wd200s Svart 20.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 høres bra ut :P Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 8.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2014 Du hører fra meg :) nei ikke en dritt å finne :) har du prøvd båten? funnet ut noe enda ? :) Sitér dette innlegget Link to post
VetLiteOmBåt Svart 8.Januar.2014 Del på Facebook Svart 8.Januar.2014 Hei! Sikker på at det skal vere vannjet i denne? Den ligner mye på en jeg hadde for mange år sider.. Var en i Arendal som henta den for en kollega som bodde på Vestlandet .. Ca 10+ år siden.. Den var det benk foran og bak i og opplegg for fotbrems den gangen og navnet den bar her var kragerøsport 15 men er vel ikkeno som heter det..... Men den ligner veldig mye på den og kan høre med han som hadde den før meg og lakka den om det er den.. Fint om du kan ta no fler bilder i båten også.. Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 9.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2014 Hei! Sikker på at det skal vere vannjet i denne? Den ligner mye på en jeg hadde for mange år sider.. Var en i Arendal som henta den for en kollega som bodde på Vestlandet .. Ca 10+ år siden.. Den var det benk foran og bak i og opplegg for fotbrems den gangen og navnet den bar her var kragerøsport 15 men er vel ikkeno som heter det..... Men den ligner veldig mye på den og kan høre med han som hadde den før meg og lakka den om det er den.. Fint om du kan ta no fler bilder i båten også.. er ikke sikker nei. kan sikkert ta litt flere bilder av den ;) har du noe bilder eller info om den? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.Januar.2014 Del på Facebook Svart 9.Januar.2014 .....og opplegg for fotbrems den gangen ........ Jøss, fotbrems. Så man kan ligge i 40 knop mot brygga, og så bare klappe inn bremsen... Det neste blir vel å montere håndbrekk, sånn at man kan legge den breit i svingene.... Ville begrenset meg til fotgass, jeg da... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.