Jump to content

ukjent speedbåt 14,5 fot

wd200s

Recommended Posts

• 3 uker senere...

Hei! Sikker på at det skal vere vannjet i denne? Den ligner mye på en jeg hadde for mange år sider.. Var en i Arendal som henta den for en kollega som bodde på Vestlandet .. Ca 10+ år siden.. Den var det benk foran og bak i og opplegg for fotbrems den gangen og navnet den bar her var kragerøsport 15 men er vel ikkeno som heter det..... Men den ligner veldig mye på den og kan høre med han som hadde den før meg og lakka den om det er den.. Fint om du kan ta no fler bilder i båten også..

Hei! Sikker på at det skal vere vannjet i denne? Den ligner mye på en jeg hadde for mange år sider.. Var en i Arendal som henta den for en kollega som bodde på Vestlandet .. Ca 10+ år siden.. Den var det benk foran og bak i og opplegg for fotbrems den gangen og navnet den bar her var kragerøsport 15 men er vel ikkeno som heter det..... Men den ligner veldig mye på den og kan høre med han som hadde den før meg og lakka den om det er den.. Fint om du kan ta no fler bilder i båten også..

er ikke sikker nei. kan sikkert ta litt flere bilder av den ;) har du noe bilder eller info om den?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...