K.I.S.S. Startet 14.Desember.2013 Del på Facebook Startet 14.Desember.2013 Kan noen skaffe meg startsigaretter eller en glødeplugg til en Volda semidisel 28-32 hk. Eller vet der hvor jeg kan få kjøpt noe slikt ?? Sitér dette innlegget Link to post
bermuda Svart 14.Desember.2013 Del på Facebook Svart 14.Desember.2013 http://www.pluggfabrikken.no/Selskapet.aspx Prøv her. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 14.Desember.2013 Del på Facebook Svart 14.Desember.2013 Enhver båtutstyrsforretning burde ha startsigaretter, men om du ikke finner det lokalt kan du se her: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=27984828&searchQuery=startsigaretter Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Dinamo Svart 14.Desember.2013 Del på Facebook Svart 14.Desember.2013 Eg er oppvaksen i ei tid då det var ikkje uvanlig å rulla ein sigarett av røyketobakk, med tjukkelse tilpassa åpningen i fyrpluggen. Fyrpluggen blei skrudd ut og sigarettenfekk fyr på og putta inn i pluggen, som so blei skrudd inn att, Deretter blei motoren starta. Dog måtte den haldast på litt godt turtal første sekunda etter at tobakket kom opp eksosrøret som eit dryss av glør. Hvis du bruker sigaretter til diesel, må desse påtennast før dei blir skrudd inn i motoren. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 14.Desember.2013 Del på Facebook Svart 14.Desember.2013 Det er kanskje betimelig om eg korrigerer meg sjølv ein smule Då eg vaks opp, og det var ikkje uvanlig å starta ein semidiesel med sigaretter av rulletobakk, hadde dei aller fleste motorane fyringstopp. Desse toppane er vorte meir og meir sjelden, og i våre dagar er det mest kaldtopp, med elektrisk gløding, som står på desse motorane. Eg vil vel tru at elektrisk plugg er det heilt rette for ein slik topp. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.