Jump to content

Hvor kjøpe startsigaretter til Volda semidiesel 28-32 hk?

K.I.S.S.

Recommended Posts

Eg er oppvaksen i ei tid då det var ikkje uvanlig å rulla ein sigarett av røyketobakk, med tjukkelse tilpassa åpningen i fyrpluggen. Fyrpluggen blei skrudd ut og sigarettenfekk fyr på og putta inn i pluggen, som so blei skrudd inn att, Deretter blei motoren starta. Dog måtte den haldast på litt godt turtal første sekunda etter at tobakket kom opp eksosrøret som eit dryss av glør. Hvis du bruker sigaretter til diesel, må desse påtennast før dei blir skrudd inn i motoren.

Magne

Det er kanskje betimelig om eg korrigerer meg sjølv ein smule :blush:

Då eg vaks opp, og det var ikkje uvanlig å starta ein semidiesel med sigaretter av rulletobakk, hadde dei aller fleste motorane fyringstopp. Desse toppane er vorte meir og meir sjelden, og i våre dagar er det mest kaldtopp, med elektrisk gløding, som står på desse motorane. Eg vil vel tru at elektrisk plugg er det heilt rette for ein slik topp.

Magne

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...