Jump to content

Skall vi önska alla en God Jul och ett Gott Nytt båtår?


Svensk

Recommended Posts

Med et hyggelig sommerminne fra 2014 ønsker mannskapet på VannTro alle en fredfull Jul og et fantastisk nytt båt-år i 2015 :santa:

bilde

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Og en riktig God Jul og et Godt Nytt Båtår for alle båtvenner!

 

(Bildet under fra nabohagen.)

 

bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

God jul også fra meg og Bergtatt! Håper på en liten romjulstur eller to. Eller seks egentlig. Klarer jeg det siste ender jeg nemlig på nøyaktig 100 flere turer med båten i år enn i fjor, et hårete mål kanskje, men ville vært morsomt uansett!

Har ikke fått laget noe nytt julekort siden i fjor, så jeg legger ut det fra i fjor... :smiley::santa::santcheers:

 

bilde

Link to post
Share on other sites

Jeg henger meg på denne tråden, og det med stor glede.

 

Takk for gode innspill, diskusjoner, forslag, ideer, synsing, babling og moro - her er det en unik samling av kompetanse og erfaring, og det beste er at vi har et forum for å dele alt dette. Med båten trygt på land, en passe mengde smoking bishop under tilberedning, sigaren ferdig giljotinert og bikkja klar for en tur i skogen - ønsker jeg alle båtvenner og "kolleger" på BP en riktig god jul.

Redigert av torkelmj (see edit history)

Any ship can be a minesweeper. Once.

 

Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" !

Link to post
Share on other sites

Som man ser i bakgrunnen så begynner isen å legge seg på Tvedestrandsfjorden. Horisonten med Buskjæra i det fjerne . Foran vårt gule hus står båten trygt med burkaen på. Vannet i forgrunnen er et tjern. Ønsker alle FB-medlemmer og brukere en riktig god jul og et godt nytt år. Det er en tid for alt, men vi får håpe på lite is og tidlig vår. :smiley::santcheers:

 

bilde

Redigert av Møkkalasset (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...