Jump to content

Skall vi önska alla en God Jul och ett Gott Nytt båtår?


Svensk

Recommended Posts

God Jul og Godt Nytt År med eller uten båt til alle. :santa:

 

Nå er vi raskt på vei mot neste sommer :cool:

Måtte vi se flere svensker - og dansker - og tyskere - og hvem som måtte ønske det - i vår vakre skjærgård til sommeren.

Dere er velkomne alle sammen :cheers:

 

Hilsen mannskapet på Il Sogno :flag:

 

Var så säker. Fler svenskar kommer du att se. Vi är 7 svenska båtar i följe som drar mot Norkekusten i slutet av vecka 29.

Om vind o väder är med oss blir det 3 veckor mellan Valar och Lindesnäs och så får vi se var vi hamnar och hur långt vi kommer.

Link to post
Share on other sites

2015 blev året hvor jeg modvilligt opgav drømmen om den store feriebåd og solgte Nord Westen. Tak for opbakning og hjælp herinde i forbindelse med alle mine bådudfordringer og -glæder. Måske bliver 2016 året hvor jeg finder en bedre balance mellem bådglæde og andre prioriteter i livet.

 

God jul og godt bådår til alle. Jeg håber stadig vi ses på vandet i året der kommer.

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

God jul og et godt nytt år ønskes dere alle fra "Mon Bijou" med mannskap. Takker for det gamle , og for nok en kjempesesong med langtur langs vår flotte kyst. En takk rettes også til selve Baatplassen.no, for uvurderlig hjelp og støtte på langturen vår.

Ingen over, og ingen ved siden av :-)

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...