Frode Andersen Startet 26.Desember.2013 Del på Facebook Startet 26.Desember.2013 Jeg har oppretter en gruppe på Facebook, Viking båt. Jeg prøver med dette å skape et miljø rundt disse flotte båtene samt et sted hvor vi eiere kan utveksle erfaringer. Eier du en Viking, meld deg inn, kjenner du noen som har en, tips dem om gruppen. Kjenner noen historien rundt båtene, antall produserte etc. All info mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 26.Desember.2013 Del på Facebook Svart 26.Desember.2013 (redigert) Flotte kvalitetsbåter dette Det var en klubb for disse båtene som var forholdsvis aktive en stund. Vet ikke om det er noe fart der lenger? Her er nettsiden deres: http://www.viking-baat.com/ Velkommen på båtplassen forresten Redigert 26.Desember.2013 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Christina 3 Svart 26.Desember.2013 Del på Facebook Svart 26.Desember.2013 (redigert) Ja da har jeg sendt forespørsel :-) Ja det er Ole-Jakob som driver denne siden. Etter hva jeg har forstått på han har han en alt for travel hverdag til å holde den igang :-( desverre. Så denne siden har ikke vært aktiv på noen år... Fikk vært på et Vikingtreff på Skjærhalden før det ikke ble noe mer. Syns det er litt synd men sånn er det noen ganger. All ære til Ole-Jacob i den perioden han hadde tid og var engasjert :-) Har lenge tenkt tanken på dette du gjør nå Frode og syns det er supert at du drar igang :-) Håper det er fler som melder seg inn og at vi kan få litt aktivitet rundt Viking båtene igjen :-) Info om antall båter står under historien på hjemmesiden som SoBo har lagt ut :-) Her er link til gruppa : https://www.facebook.com/groups/344418369019435/ Redigert 26.Desember.2013 av Christina II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.