Jump to content

Bytte av pakninger på 2 frontvinduer på suncruiser 35 i østfold


Nidelv-28

Recommended Posts

Hei

 

I sommer oppdaget jeg en liten lekasje på babord vindu i front.

Av erfaring så veit jeg at dette ikke blir bedre med åra siden tidligere eiere også har prøvd å legge på noe slags silikon ol rundt nedre pakkning.

 

Noen som har noen slags erfaring på hva slikt ville komme til å koste? regner med at det må en glassmester inn i bilde??

Ønsker også tips til noen dere veit gjør en god jobb innen rimlighetens grenser i fredrikstadområde.

Regner med at det er best å gjøre slikt når båten igjen treffer vannskorpen i april?

Link to post
Share on other sites

Greåker Glass og Ramme, spør etter Bjørn. Har brukt dem selv når jeg skulle ha nye gummilister på snekka, og vet de har skiftet ruter etc på en god del båter. De jobber også med glass på bil, buss, anleggsmaskiner etc. Så der har du i det minste en glassmester med fagkunnskap.

 

Skal innrømme at jeg ikke er totalt uhildet ift å anbefale dem, men da har du i det minste et tips jeg kan stå for.

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...