Baard Startet 29.Desember.2013 Del på Facebook Startet 29.Desember.2013 (redigert) Hei, Jeg har en Iveco Aifo i båten, og jeg holder på med renovering av el anlegget. Jeg har for så vidt kontroll på hvilke kabler som går hvor, men jeg har en sensor her jeg ikke har sett maken til før. Noen som vet hva for sensorer dette er: Er dette oljetrykk sensoren? Det er 2 stykker ved siden av hverandre. Noen som vet om jeg kan koble på en oljetrykksalarm her om dette er oljetrykk sensoren? Det mangler alarm på oljetrykket. Redigert 29.Desember.2013 av Baard (see edit history) Sitér dette innlegget /Baard Link to post
SoBo Svart 29.Desember.2013 Del på Facebook Svart 29.Desember.2013 Det kan være en til oljetrykk instrument (den store) Den andre er mest sannsynlig til oljelampa. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Regina III Svart 29.Desember.2013 Del på Facebook Svart 29.Desember.2013 Jeg kan bekrefte det SoBo, Jeg hadde tidligere båt med Iveco motor. Den stårste sensoren er oljetrykksgiver. Den med sort hette er en trykkbryter, for lampe og lydalarm. Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 29.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2013 (redigert) Hei, takk for svar. Det er ingen oljelampe om bord. I så fall ville jeg kunnet koble meg på den for å få til en alarm. Noen andre som vet? Redigert: Der var jeg for rask. Takk for svar. Da kan jeg finne en buzzer og koble innpå her. Den sitter rart til på en egen "boks" har ikke sett en slik en før... Redigert 29.Desember.2013 av Baard (see edit history) Sitér dette innlegget /Baard Link to post
SoBo Svart 29.Desember.2013 Del på Facebook Svart 29.Desember.2013 Da kobler du buzzeren innpå den med sort hette. Det er mest sannsynelig at det er minusen som går igjennom oljetrykksbryteren, men det kan du måle deg frem til. Smart den "boksen" . Samlestokk/ manifold med flere uttak, ser ut til at du har ett ledig (blindeplugg i nederste bildet) Ofte må man koble seg innpå ett punkt og ut med T eller Y stykke. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.