lgboat Svart 6.Mai.2014 Del på Facebook Svart 6.Mai.2014 Joda, men jeg har ikke rød frostvæske på varm motor, den er lyse rosa! Tenkte det tydet på utveksling av frostvæske og saltvann i varmeveksleren. Hvis jeg åpner radiatorlokket på kald motor, er det da mulig at det renner over uten at det er inngang av ny væske utenfra? For litt renner det. Nakken er klar for CT og neurologisk undersøkelse på torsdag, så håper alt viser seg å være grodd da. Litt (veldig) lei av å ikke få trene meg opp igjen før nakkekragen er av. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.Mai.2014 Del på Facebook Svart 6.Mai.2014 (redigert) Ikke tenk så mye på det, Igobat. Tenk på eget maskineri ! Du vet, om det er tilfelle, så sjekkes dette enkelt ved å dra ut innmaten, selve veksleren av beholderen. Denne trykktestes billig hos Radiatorservice bak Ford/ Røhne & Selmer i Gladengveien. Om det skulle komme saltvann inn, så er der via veksleren eller pakningen til denne. Det vil ikke ruinere deg anyway. Et par runder med systemrens, så..svopp..på merket igjen ! Redigert 6.Mai.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 6.Mai.2014 Del på Facebook Svart 6.Mai.2014 Ok, takk for det Worry ll, da konser jeg på torsdag først og fremst. Skal ha opp båten i Drøbak havn senere denne mnd, så da kan jeg kanskje få noen til å ta ut innmaten da. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 2.Mai Del på Facebook Svart 2.Mai Gammel tråd dette men aktuelt også idag. Hva ble konklusjonen på denne "casen"? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.