lgboat Svart 6.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 Joda, men jeg har ikke rød frostvæske på varm motor, den er lyse rosa! Tenkte det tydet på utveksling av frostvæske og saltvann i varmeveksleren. Hvis jeg åpner radiatorlokket på kald motor, er det da mulig at det renner over uten at det er inngang av ny væske utenfra? For litt renner det. Nakken er klar for CT og neurologisk undersøkelse på torsdag, så håper alt viser seg å være grodd da. Litt (veldig) lei av å ikke få trene meg opp igjen før nakkekragen er av. Link to post
Worry II Svart 6.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 (redigert) Ikke tenk så mye på det, Igobat. Tenk på eget maskineri ! Du vet, om det er tilfelle, så sjekkes dette enkelt ved å dra ut innmaten, selve veksleren av beholderen. Denne trykktestes billig hos Radiatorservice bak Ford/ Røhne & Selmer i Gladengveien. Om det skulle komme saltvann inn, så er der via veksleren eller pakningen til denne. Det vil ikke ruinere deg anyway. Et par runder med systemrens, så..svopp..på merket igjen ! Redigert 6.Mai.2014 av Worry II (see edit history) Link to post
lgboat Svart 6.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 Ok, takk for det Worry ll, da konser jeg på torsdag først og fremst. Skal ha opp båten i Drøbak havn senere denne mnd, så da kan jeg kanskje få noen til å ta ut innmaten da. Link to post
Martine29f Svart 2.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2024 Gammel tråd dette men aktuelt også idag. Hva ble konklusjonen på denne "casen"? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn