Jump to content

Yanmar 4LH/STE kjølevann som forsvinner

Clementen

Recommended Posts

Joda, men jeg har ikke rød frostvæske på varm motor, den er lyse rosa! Tenkte det tydet på utveksling av frostvæske og saltvann i varmeveksleren. Hvis jeg åpner radiatorlokket på kald motor, er det da mulig at det renner over uten at det er inngang av ny væske utenfra? For litt renner det.

Nakken er klar for CT og neurologisk undersøkelse på torsdag, så håper alt viser seg å være grodd da.

Litt (veldig) lei av å ikke få trene meg opp igjen før nakkekragen er av.

Ikke tenk så mye på det, Igobat. Tenk på eget maskineri ! Du vet, om det er tilfelle, så sjekkes dette enkelt ved å dra ut innmaten, selve veksleren av beholderen. Denne trykktestes billig hos Radiatorservice bak Ford/ Røhne & Selmer i Gladengveien. Om det skulle komme saltvann inn, så er der via veksleren eller pakningen til denne. Det vil ikke ruinere deg anyway. Et par runder med systemrens, så..svopp..på merket igjen !

Redigert av Worry II (see edit history)
  • 9 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...