Knut Baltic Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Jeg skal motere radarantenne på min Baltic og lurer på om noen av dere har gode ideer, innspill eller erfaringer med samme. En Baltic på Finn har denne løsningen som jeg synes ser lekker ut, men akk for en pris på et slikt http://www.seatronic.no/monteringsutstyr-radarbraketter-c-253_315/scanstrut-syrefast-tarn-p-3672 I tillegg må det vel kanske kuttes og sveises litt på lanterne foten som sitter der i dag. Slik ser det ut nå.. Har tenkt på tanken å sette antenna på siden der TV-antenna står men lurer på om det blir seende rart ut? Bøye til et polert syrefast rør selv og flytte lanternefoten opp er også en tanke jeg har hatt, men usikker på om jeg får det til å se pent ut. Kanskje er det bare å grave dypt etter noen båtpenger til, men syntes det var en voksen pris... Forslag mottas med takk :) Link to post
Øya Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Tårnet til Seatronic er dyrt men den løsningen blir nok penest. Har du sjekket med Agder Boat hva de anbefaler på Baltic? Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Knut Baltic Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Det har jeg ikke tenkt på Øya. Sjekker ut :) Link to post
Hantoen Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Hør med Suntec i Tvedestrand. Suntec.no Link to post
Recommended Posts