Vidar-Alexander Startet 31.Januar.2014 Del på Facebook Startet 31.Januar.2014 Hei. Har byttet til meg en båt, men kjenner ikke til hvilket fabrikat det er. Tidligere eier visste heller ikke det.Den er 25 fot, og har en OMC Seadrive motor fra 86. Tror den har stått på siden båten var ny. Så da er vel også båten rundt 85/86 modell?Finner heller ingen fabrikat merker på båten. Legger ved noen bilder, og håper noen kan hjelpe meg. :) Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Jeg har ingen anelse, men syntes den lignet litt på en Neptim. Dog kanskje en mindre og eldre modell? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45995097 Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 31.Januar.2014 Del på Facebook Svart 31.Januar.2014 Ser ut som båten har vært registrert i småbåtregisteret. Sjekk der og se hva du finner ut. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Vidar-Alexander Svart 1.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2014 Sendte sms til småbåtregisteret, men fikk ingen opplysninger om dette derifra. Har også sendt de en mail, men har ikke hørt noe enda. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar-Alexander Svart 1.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2014 Har googlet Neptim, men finner ingen som ligner. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar-Alexander Svart 3.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Fikk svar fra småbåtregistert. Eneste som er registrert der er navnet Spar Ess. Som antakelig har vært navnet på båten. Setter fortsatt pris på innspill her. :) Kan det være et selvbygg?? Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 3.Februar.2014 Del på Facebook Svart 3.Februar.2014 Kan det være en variant av Folkparca 21? http://www.maringuiden.se/batguiden/;batID=14895&battypID=39 Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Vidar-Alexander Svart 4.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2014 Min har en helt annen hardtopp. Og ingen akterlugar, som de fleste Folkparka har. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar-Alexander Svart 7.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2014 Dette var ikke lett nei. Har googlet og letet. Og ingen vet. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar-Alexander Svart 21.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2014 Ingen som vet altså? Sitér dette innlegget Link to post
Madserazzi Svart 21.Februar.2014 Del på Facebook Svart 21.Februar.2014 Jeg aner ikke, men det er sikkert noen her som vet. Prøv å få ut noen flere bilder direkte i posten, samt litt mer info om bredde, lengde etc. Kanskje det kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Vidar-Alexander Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Prøver å "bumpe" tråden min litt. Har fortsatt ikke funnet ut mer om denne båten, og finner ingen like eller som ligner, på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar-Alexander Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2014 Der fant jeg en lik båt på finn.no http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47139481&searchclickthrough=true Har kontaktet selger, som også er usikker, men navn som dukker opp er Troll, Spar Ess, og Silver viking skrog. Finner ingen ting når jeg søker på nett, men ser at skroget på Silver Viking 21 er veldig likt. Så da blir vel konklusjonen at dette er selvbygg på et Silver Viking skrog. Men hadde vært gøy om noen visste noe om "Troll" eller "Spar Ess". :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.