Glenn Furuholt Startet 22.Februar.2014 Del på Facebook Startet 22.Februar.2014 Jeg vurderer å kjøpe et lite diesel agregat til min båt. De som står til vurdering er: Whisper M-GV 4 Fischer Panda 5000i PMS Lombardini LMG 4000 Vetus Øverst på ønskelisten er de 2 øverse pga de har regulerbar speed, så de går ikke på 3000 omdreininger konstant. Er det noen med erfaring fra noen av disse, eller lignende som har både posetivt eller negativt å komme med ? Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 22.Februar.2014 Del på Facebook Svart 22.Februar.2014 Jeg har en litt eldre Fischer Panda 4000. Den har konstant turtall, men jeg har aldri tenkt på det som noe problem. Jeg er veldig fornøyd med Pandaen. Virker som en bra konstruksjon. Den er ganske godt støydempet, og ikke minst veldig kompakt. Min har også en krets som gjør at den starter selv om batterispenningen er veldig lav, vet ikke om de nye har dette? Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.