Jump to content

Søker mekaniker/servicemann i Østfold (Perkins T6 217Hk)

litt peiling

Recommended Posts

Wallberg Marine ved Øivind 90684724

Er det Yanmarforhandleren i Skjeberg? I tilfelle håper jeg de har løftet nivået litt siden de puttet inn Yanmaren i båten vår :rolleyes:

Kan anbefale SP Motor http://www.1881.no/tlf/s-p-motor-og-marineservice-steinar-paulsen_100051551S0/ De driver omflakkende servicevirksomhet (far og sønn) . Et lite firma som har bygget seg opp på sitt eget renome` :smiley:

Vet noen har god erfaring med http://www.bekkevoldmaskin.no

(Der ble det ganske likt lagt inn:-)

Edited by Sitrin (see edit history)

Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350,

Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening

• 2 years later...

Det skal jeg si ! Denne karen kan jeg anbefale på det sterkeste. Utrolig dyktig og flink. Opptrer som en ryddig kar og kan virkelig faget sitt. God service, rask, og i allefall jeg opplevde en svært hyggelig sluttpris etter 6 timers arbeide på min båtmotor. Møter opp til avtalte tider, og setter i gang med en gang. Strålende fornøyd er jeg.

Vedkommende heter Anders Helgarsson, og holder til i Saltnes, Østfold-han har lang erfaring med feilsøking og reparasjon av biler og båtmotorer. Spesialist på Volvo penta, Caterpillar og Cummins. Han er mobil, og kjører rundt å reparerer.

Han kan treffes på mobiltlf 90760588.

Jeg vet det er mange som sliter med å få gode mekanikkere, eller repratører overhodet på denne tiden av sesongen. Bare et lite tips til dere alle som ikke greier få tak i verksted før etter sommeren.

Vet ikke om dette er passende men, heller ikke meningen å reklamere. Ønsker kun alle med motorproblemer nå før ferien skal få komme seg på sjøen.

"Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen".