Fjellbonden Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Ang varmeren, hvis du justerer opp temp til max (mener å huske at det er 32°C) så skal den gi full guffe uavhengig av temperatur. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Eg vart lurt av spenningsfall på min Eber d4+ han fuska under oppstart utan at motorane gjekk, men så lenge motorane gjekk så virka han. Så det burde ikkje vera det som var ditt problem no? Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Bonus Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 ?.. hvis du justerer opp temp til max (mener å huske at det er 32°C) så skal den gi full guffe uavhengig av temperatur. Det er helt riktig for Eber D4 Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Ser ut som det blir Sletta ikveld. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Ser ikke ut som eber blåser på kald luft heller. Så da er vel en sikring blåst. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Ja..vi er anbefalt av både Rogaland Radio og Rs Simrad Ferder å krysse over nå. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
dacapo Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Du får starte aggregatet og bruke varmeovner :) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Aggregatet går. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gammabusa Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Sikkert et klokt valg, da er det bare til å sette på ei kanne kaffe til her.......Håper du storkoser deg og er fornøyd så langt til tross for varmeren som krangler... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Overoppheting? Ingen feilkoder? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Hvor er sletta? Har muligens en hentetråd i vente :-) fra Stavanger-Vestfold :-) beklager ot :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 (redigert) Hvor er sletta? Har muligens en hentetråd i vente :-) fra Stavanger-Vestfold :-) beklager ot :-) Sletta er eit lite havstykke rett nord for Haugesund, mellom Haugesund og Bømlafjorden. Redigert 6.Mars.2014 av M/B Øyfjell (see edit history) Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
gammabusa Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 kort fortalt mellom Hugesund og Bømlo.. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Der hvor Flaggruten gikk på Storebloksen. Man kan ikke unngå å vie den ulykken en tanke ved passering. Slik er det ihvertfall for meg når jeg har seilt forbi. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Jeg synes dere er skikkelig tøffe. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Tøffe ja, men de viser respekt for ny redskap. De kjørte hardere med NordWesten. Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Tror nok de vil ligge bak Frakt Fjord over sletta. Derfor holder de nok den farten :-) Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Ser dere går med vel 10 knots. Går dere bare på den ene motoren ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Neida.. vi ligger på to motorer...men som dere skjønner ønsker jeg å bruke Frakt Fjord som los i mørket. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Her er det ingen som får lagt seg før Bjørn er over Sletta. Håper du ikke skal til Tananger i natt, for da blir vi trøtte på jobb i morgen alle mann. Stå på! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Sturee Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Går over sletta for 3. Gang nå, og tenker like mye over det hver gang. Får respekt for stedet når erfarne båtfolk gikk ned der. Tragisk ulykke og umulig å ikke tenke på. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 God plan! Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Her er det ingen som får lagt seg før Bjørn er over Sletta. Håper du ikke skal til Tananger i natt, for da blir vi trøtte på jobb i morgen alle mann. Stå på! Tatt meg fri i morgen jeg..... :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Neida.. vi ligger på to motorer...men som dere skjønner ønsker jeg å bruke Frakt Fjord som los i mørket. :-) Eit meget klokt valg , då kan det ruske nesten kva som helst når du ligg bak eller på sida av den. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
glalaks Svart 6.Mars.2014 Del på Facebook Svart 6.Mars.2014 Når er planen å være i havn? Jobber heldigvis i natt så greit og følge med. Men må vell opp tidlig å få med starten også... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.