Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Da hadde jeg gjort unna sletta og kommet med ned mot Stavanger fortest mulig og farvannet er greit å gå nattseilas på :yesnod:

 

 

 

Føles det greit i ny skute ????

 

 

 

White Lady LIVE på AIS

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Da må jeg kaste meg på her jeg også......Gratulerer så mye med en flott båt!! :-))

 

Og sier sånn som vi bruker å si her oppe i Trøndelag når man vil ønske god tur hjem å er litt bekymret hvordan det skal gå: "Må itt ferra nålless no da..." ;-))

Oversatt: ikke ta noen sjanser og ta vare på liv og helse.

 

Mvh. Jan-R.

Link to post
Share on other sites

God tur White Lady og mannskap!

Når du skriver at det blir en laaaang natt, så er det nesten så jeg blir litt skremt når jeg vet hva dere er kapabel til av dagsetapper. Dere sitter i tillegg i en helt annen farkost nå enn sist, og det har dere sikkert oppdaget allerede.

Stå på!!! :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Det meldes vel storm på fredagen. Hadde jeg klart sletta i dag hadde det vært enklere å komme helt hjem på søndagen. Da ser det roligere ut. Slik jeg ser det. Men vurderer helt til vi pa høyde med leirvik. Vi blir nå passert av en 90 meter.. :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

God tur!!!

 

Jeg vet ikke om du er vant med øsregn kombinert med mørke men du har jo god los bak Frakt Fjord nå?

blir dere leie finner dere sikkert kaiplass i Langevåg? er sikkert noen her inne som vet mer om akkurat det....

 

ca 16 17 mil til Langevåg, 30 til Haugesund......

Redigert av gammabusa (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det meldes vel storm på fredagen. Hadde jeg klart sletta i dag hadde det vært enklere å komme helt hjem på søndagen. Da ser det roligere ut. Slik jeg ser det. Men vurderer helt til vi pa høyde med leirvik. Vi blir nå passert av en 90 meter.. :-)

 

Oppdaga plutseleg at du var igang att, vi er tydlegvis eit heit reip som fylgjer dere :-) såg RS gjekk med 24 kn over Sletta istad. For min del viss eg hadde hadde skulle vore på ein jobb etter helga, så trur eg at eg hadde prøvd å kome meg til Tananger før fredagen vart forgammal og lagt der og venta på været. Sletta er no ein ting men Boknafjorden kan no vera ruskete nok utpå fredagen den og.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Du får legge deg på innsiden av Frakt Fjord, 90meteren, over sletta. Han tar vel unna det meste av sjø og vind om det kommer rett fra vest :)

Vi følger med!

Er eit godt tips det då:-)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...