Zandra Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Jeg stemmer i dette! Flott gjort av Liberty og lykke til videre til Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Båtplassen ruler! Stolt av å tøffe rundt med BP-vimpel. Og til de som ikke har kjøpt en ennå: Støtt BP - kjøp i dag! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Det er jo tross alt 3-4 timer med bil fra Bergen til Stavanger. Imponert! Og så bare ta ut midt på natten.... Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Mariell Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Han som holder på her nå. Liberty fra Bergen er fagmann på området. Så jeg får høre på hans vurderinger. :-) Da er du i trygge hender. Som andre også skriver, fantastisk gjort av liberty. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Nero II Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Liberty er virkelig helten i denne historien; stresse gjennom mørke natta for å hjelpe en ukjent i nød, og så når jobben er gjort stå igjen på brygga og bare ha veien hjem. Hatten av! Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Det er jo dette som gir troen tilbake på det gode i folk! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bergen dørk Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Hva med dykker? Har Bjørn det hvis han har behov? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Over ein time uten oppdatering no... Har de ikkje kaffipauser der nede ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Dykker er i orden! Laluna II ordnet det. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fru Jacobsen Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Jeg har dessvere ikke hatt noe å bidra med her jeg sitter, men hva sier selger - og har ikke han et ansvar her? P.S er dypt imponert over Liberty - her har vi vel årets BP´r Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
TICORA Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Ikke mye å bidra med eg heller...bare sitter her spent og venter på oppdatering..... Selgers ansvar vil være en nøtt her. Var det selger som satte i bolten eller eier før det blir vel det viktige spørsmålet? Lykke til Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Flott. Lurte på om noen av skulle begynne å jobbe med dette nå, men innser at å stå opp kl 8 når det er hentetråd blir alt for sent. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Flott. Lurte på om noen av skulle begynne å jobbe med dette nå, men innser at å stå opp kl 8 når det er hentetråd blir alt for sent. :-) Jepp! Nattevakta er vel gjennomført! :). Dagskiftet begynte sin aktivitet ca 6.... nå er det natta for meg! Dagvaktene er grundig på plass! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 P.S er dypt imponert over Liberty - her har vi vel årets BP´r Den hiver jeg meg på Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Liberty forsøker å brotsje opp hull i akselen til 14mm bolt. Vi sliter litt der. Skulle gjerne hatt et bor med 13. 5 mm diam. Med tange som passer i drill.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 (redigert) >God morgen godtfolk Servicefolka kommet ser jeg Bjørn er du freidig så ligger det jo noen supplyship borti der de har et helt verksted med lager ombordPS........... du kan høre med dykkern.... han har kanskje noen bekjente ombord i en av de ..Du må bare forte deg å bli ferdig med den reperasjonen mens godværet ligger her...laber bris og SOL i kr.sand nå ...jaggu godt å se sola igjen Redigert 8.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Øya Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Selger har nok ett ansvar siden dette synes å være en gammel skade. Men nå hadde det vært greit med en oppdatering. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Øya Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Var visst litt tregt nett her... Supplybåtene har nok av utstyr Bjørn. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
LALUNA II Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 ja supply båta har utstyr men du får ikke noe der uten gode kontakter og en god posjon flaks men du skal se at Bjørn er en lucky man Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Marida Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Kjedelig sak dette Bjørn, men greit å se at det ikke var så ille som først antatt. Kan dessverre ikke bidra da jeg sitter i båten i Strømstad. Kjenner igjen den følelsen når ting plutselig ikke virker som de skal. Min 45mm propellaksling brakk tvers av i fjor. Hvem er nå denne Liberty som hiver seg i bilen på natta og gjør slike ting, her bøyer jeg meg dypt i hatten, for en utrolig kar. håper dere nå får orden på dette og lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Fikk anbefalt Rogaland Industri service men der tok de ikke telefon. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Må skaffe 13.5 mm bor.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bonita I Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 P.S er dypt imponert over Liberty - her har vi vel årets BP´r Henger meg på denne - fantastisk Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
pauc Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 Ser at du har labba rundt på land med mAIS på ? Fantastisk tråd og følge - det går "24" en høy gang. Imponerende hvordan folk stiller opp. Håper Liberty og dykkeren får sin lønn før de kommer til himmelen Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Mars.2014 Del på Facebook Svart 8.Mars.2014 prøv et av disse verkstedenehttp://www.gulesider.no/finn:mekanisk+verksted+tananger Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.