Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Han som holder på her nå. Liberty fra Bergen er fagmann på området. Så jeg får høre på hans vurderinger. :-)

Da er du i trygge hender.

Som andre også skriver, fantastisk gjort av liberty.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Jeg har dessvere ikke hatt noe å bidra med her jeg sitter, men hva sier selger - og har ikke han et ansvar her?

 

P.S er dypt imponert over Liberty - her har vi vel årets BP´r


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Flott. Lurte på om noen av skulle begynne å jobbe med dette nå, men innser at å stå opp kl 8 når det er hentetråd blir alt for sent. :-)

Jepp! Nattevakta er vel gjennomført! :). Dagskiftet begynte sin aktivitet ca 6.... nå er det natta for meg! Dagvaktene er grundig på plass!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

>God morgen godtfolk
Servicefolka kommet ser jeg :thumbsup:
Bjørn er du freidig så ligger det jo noen supplyship borti der de har et helt verksted med lager ombord
PS........... du kan høre med dykkern.... han har kanskje noen bekjente ombord i en av de ..



Du må bare forte deg å bli ferdig med den reperasjonen mens godværet ligger her...laber bris og SOL i kr.sand nå ...jaggu godt å se sola igjen :smiley::thumbsup:

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Kjedelig sak dette Bjørn, men greit å se at det ikke var så ille som først antatt. Kan dessverre ikke bidra da jeg sitter i båten i Strømstad.

 

Kjenner igjen den følelsen når ting plutselig ikke virker som de skal. Min 45mm propellaksling brakk tvers av i fjor.

 

Hvem er nå denne Liberty som hiver seg i bilen på natta og gjør slike ting, her bøyer jeg meg dypt i hatten, for en utrolig kar.

 

håper dere nå får orden på dette og lykke til.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...