Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Link to post
Share on other sites

Må bare berømme Liberty, maken til kar finnes ikke.Klokka 6 sto han på utsiden av båten her. Han har jobbet til nå uten så mye som en pause. Reiser hjem, og er ikke hjemme før sent i ettermiddag. Her skal hatten taes av å bøye meg dypt i takknemlighet..

 

når det gjelder videre fremdrift så snakket jeg nettopp med losbåten her i Tananger. De anbefalte ikke å gå ut nå, det var stygg sjø på utsiden her. så vi blir nok liggende her på brygga til i morgen. om ikke vinden løyer drastisk utover kvelden.

så får vi håpe på morgendagen. vinden friskner veldig på nå

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Fra sofaen i Oslo må jeg si at jeg er mektig imponert over Liberty spesielt og alle andre generelt, som har bidratt med hender, kunnskap og pekere til andre med hender/kunnskap/utstyr.

 

Når kommer BP-deltagelse på sikkerhetslista sammen med redningsvest, flåte, Epirb og raketter? ;-)

 

(Burde forøvrig vært en Like-knapp her inne...)

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Godt å høre Bjørn at det har ordnet seg ....ja må være en grepa kar han Liberty :clap: :clap: ...ikke mange av den sorten som bruker hele natten og halve dagen for å hjelpe :thumbsup: For ikke snakke om den strekningen han kjører for å hjelpe ...er bare imponerende :clap::thumbsup:
Ja sikkert fornuftig å vente litt på været ...som det ser ut på varslende så skal det roe seg litt senere
-------------------------------

Likte denne Popey

Når kommer BP-deltagelse på sikkerhetslista sammen med redningsvest, flåte, Epirb og raketter? ;-)

er vel snart PÅBUDT ved kjøp av båt som trenger forflytting over lange strekninger

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

For en spennende tråd, fantastisk engasjement.

Når uhellet er ute stiller folk opp med råd og støtte.

Hentetråden til SAP sliter med å beholde toppen på hentetrådtronen.

 

Hatten av for Liberty! Mannen har fått heltestatus :-)

 

God tur videre når været løyer.

Livet er for kort til å kjøre diesel

Link to post
Share on other sites

Må bare si jeg er dypt imponert over Liberty som reser helt fra Bergen midt på natta. Utrolig rørende å se at folk stiller opp på den måten i våre tider hvor så mange bare tenker på seg selv :-)

Samme med alle som engasjerer seg med sin kunnskap, gode råd og tips :-)

 

Fint om du etter hvert når du har tid kan fortelle litt om hva og hvordan ting ble fikset. Gjerne med bilder ;-)

 

God tur videre Bjørn, vi følger med :-)

God hjem til Bergen til Liberty også. Han må være trøtt og sliten nå...

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Flott at ting ordner seg. Blir meget imponert over hjelpen som formidles via BP! Det er en helt uvurderlig gode som man ikke får kjøpt for penger.

All honør til Liberty for effektiv problemløsing.

 

God tur videre, håper fortsettelsen ikke blir like spennende.

Sjøblid og ubetinget positiv!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...