Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Da blir det ikke søvn etter nattevakta. Denne turen skal jeg ha med meg! God tur! Håper på noen varsler underveis :-)! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
princess 2 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 God tur!! stå på og ver forsiktige:) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Er det nå denne regelen gjelder; Fjellvettregel 8: Vend i tide, det er ingen skam å snu Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Stemmer. Vi går ut å prøver oss. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vi følger med! Bare å si i fra om det er noe vi kan bidra med fra sidelinjen! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bonus Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Der var gutta igang igjen ja. Ser fram til første oppdatering fra dem :-) Riktig god tur! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 (redigert) Kommer nok en bulletin fra Bjørn når matrosen tar roret. Hvis han har stått opp enda da ? Redigert 9.Mars.2014 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Sånn har vi det. Litt stampesjø.tunge dønninger Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Nå er det storhavet rett inn. er været for ille er det nå de snur vil jeg tro. Det skal bli bedre utover dagen og bedre jo lenger sør de kommer. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ser ikke så ille ut Bjørn?! Skuta tar det fint? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bonus Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ser jo ikke så galt ut nei. Og, det bedrer seg jo når de kommer et stykke videre. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Er bølger på ca tre meter tipper jeg. Vi forsvinner i enkelte bølgedaler. Skute ok Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars Kirkeng Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 God tur videre, hvor langt har dere tenkt å gå i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ser du ligger på en 9 til 10 knop. Det er kanskje den beste farten i slikt vær? Veldig bra at skuta oppfører seg! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Hjem Lars. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Som flere har påpekt er det forhåpentligvis utsikt til at det roer seg etterhvert. God tur! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Zitt Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Hjem Lars. :-) Klar tale.....det liker vi!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Går på 26 meter å kiler krabbene på skallet. . Hehe høye fjell å dype daler. Matrosen tok fritørn. Fra fritørna. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Fikk du bunkra før du gikk eller må du innom Egersund? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Egersund. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ca 3 timer ned da ved 10 mil i timen og hvis du skal helt opp til Egersund? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bergen dørk Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Du har ikke vurdert å gå lenger til havs for å unngå krapp sjø? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Dårlig vær nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Vi ligger på to hundre meter dyp Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bateman Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 (redigert) Tenkte akkurat d samme som Bergen d. Mulig det er noe høyere men også lengre bølger der ute. (Til og med kona er må marinetraffic nå..... ) edit; trodde du fremdeles var langt inne. Redigert 9.Mars.2014 av Bateman (see edit history) Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.