Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Du har ikke vurdert å gå lenger til havs for å unngå krapp sjø?

 

:thumbsup::thumbsup: Kan ikkje få mast nok om det, kvifor gå så nære bøya, der er 3 straumar som møtes og et ragnarrok av ein annan verden er det rektig ille så kan ein nesten så botn. Eg for min del går på min 200m djup altså ca 6nm ut der er det bare dønningane (nesten då iallefall)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Vi ligger på to hundre meter dyp

 

:thumbsup::thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Bra, du skreiv mens eg skreiv. Då skal eg ikkje mase meir. :nonod::yesnod::lol:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Dere har passert revet nå og er halvveis til Egersund. Vinden skal vel avta nå framover, men det er klart at det blir liggende mye sjø i mange timer etter at det har blåst og vel fortsatt blåser kuling. Du får sende matrosen bak på akterdekk for litt frisk luft. Det hjelper! :-)

 

Gikk over Jæren for noen år siden med 3 sjøsyke jenter ombord, dvs inkludert mor. Og da var været langt bedre!

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...