Jump to content

Saga 20 eller Scand familie 20

Jaarevik

Recommended Posts

Hei, skal til å kjøpe meg snekke før sommaren.

Har vore å sett på en Saga 20, den har stått på land ei stund, motor er ikkje montert, men gir er ny overhalt.

Har og sett på en scand 20. Har nokon erfaring med desse. Sagaen er saltvannkjølt, sidan den har stått på land i nokre år, er det noko å bekymre seg for? Trenger litt hjelp. Takk

• 1 month later...

Gratulerer med ny skute, fikk flashback fra fortiden. Hadde samme farge på puter og kalesje, men ikke vindskjerm og åpning i vindskjerm. Hadde utrolig mange flotte stunder med den båten. Ikke mange andre båter i den størrelsen som greit har plass til 10 gode venner :-)

Ja skal bli mange fine sommarturar med denne. Liten båt med masse (sitte)plass :) Dette er min første båt so eg tenkte at det holdt med 20 fot til å begynne med. Reknar og med eg kjem til å være ganske aktiv på baatplassen og, sidan eg ikkje har noko erfaring med innabords motorer. Men skroget kjenner eg godt til, det er produsert i heimbygda mi selje ved stadt, so det har eg stor tru på!