Jaarevik Startet 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2014 Hei, skal til å kjøpe meg snekke før sommaren. Har vore å sett på en Saga 20, den har stått på land ei stund, motor er ikkje montert, men gir er ny overhalt. Har og sett på en scand 20. Har nokon erfaring med desse. Sagaen er saltvannkjølt, sidan den har stått på land i nokre år, er det noko å bekymre seg for? Trenger litt hjelp. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Jaarevik Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Blei nok Saga på meg ja, klarte aldri å godta styrekonsollen på babordside. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Gratulerer med ny båt! Hvilken motor? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Pksp Svart 2.April.2014 Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Gratulerer med ny båt! Styringa skal være på styrbord side, helt enig med deg der ;) Sitér dette innlegget Link to post
Jaarevik Svart 3.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47574628 Takkar og bukkar, ja eg må sei meg veldig fornøgd! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Gratulerer med ei koselig lita snekke. Kan vi spørre hva du ga for den til slutt? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Jaarevik Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Takk for det! Det kan du, det blei 17000,-. So reknar eg eit par lappar i transport opp til Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Gratulerer med ny skute, fikk flashback fra fortiden. Hadde samme farge på puter og kalesje, men ikke vindskjerm og åpning i vindskjerm. Hadde utrolig mange flotte stunder med den båten. Ikke mange andre båter i den størrelsen som greit har plass til 10 gode venner :-) Sitér dette innlegget Link to post
Jaarevik Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Ja skal bli mange fine sommarturar med denne. Liten båt med masse (sitte)plass :) Dette er min første båt so eg tenkte at det holdt med 20 fot til å begynne med. Reknar og med eg kjem til å være ganske aktiv på baatplassen og, sidan eg ikkje har noko erfaring med innabords motorer. Men skroget kjenner eg godt til, det er produsert i heimbygda mi selje ved stadt, so det har eg stor tru på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.