Jump to content


Korteste opplagssesong ever? ( Forbehold folk i isområder)


Møkkalasset

Recommended Posts

Tok opp båten 8. november . Selv om det ligger litt råtten is i den lange Tvedestrandsfjorden fortsatt, så er planen å sette ut båten i løpet av uka. Dette blir mitt korteste landopplag hittil. Hva med deg? ( Spørsmålet gjelder ikke de i såkalte "helårsbåt-områder.)

Link to post


Kunne vært det, men jeg tipper det kan komme mer snø i mars og april så venter til over påske tror jeg. Har jo en sommerlåt uten varme og slike duppedingser...

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post

Jeg tok også båten opp i november, og siden båten står ytterst må den vel først ned - men jeg må få skiftet skroggjennomføringer først! Jeg var innom båten forrige helg, og da var det veldig lite aktivitet der. Håper på å få kommet meg ut i morgen. Tror nok uansett at det blir 2-3 uker før båten er på sjøen. Det iser veldig fort til på Kambo marina, og de må jo rigge opp landganger til flytebryggene og slikt før det er aktuelt å sette ut båter.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...