Møkkalasset Startet 28.Februar.2014 Del på Facebook Startet 28.Februar.2014 Tok opp båten 8. november . Selv om det ligger litt råtten is i den lange Tvedestrandsfjorden fortsatt, så er planen å sette ut båten i løpet av uka. Dette blir mitt korteste landopplag hittil. Hva med deg? ( Spørsmålet gjelder ikke de i såkalte "helårsbåt-områder.) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Kunne vært det, men jeg tipper det kan komme mer snø i mars og april så venter til over påske tror jeg. Har jo en sommerlåt uten varme og slike duppedingser... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
tobixen Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg tok også båten opp i november, og siden båten står ytterst må den vel først ned - men jeg må få skiftet skroggjennomføringer først! Jeg var innom båten forrige helg, og da var det veldig lite aktivitet der. Håper på å få kommet meg ut i morgen. Tror nok uansett at det blir 2-3 uker før båten er på sjøen. Det iser veldig fort til på Kambo marina, og de må jo rigge opp landganger til flytebryggene og slikt før det er aktuelt å sette ut båter. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.