Guest Avmønstret# Svart 13.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2014 "Silikon" plopper opp i hodet mitt om det er noe pissetynt jeg kan gnukke på som glinser gildt. Noe produktark på dette greiene? Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2014 TC nano inneholder ikke silikon eller oljer. Brukte den for første gang i fjor og smører på i år også.... Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Christensen Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 TC nano inneholder ikke silikon eller oljer. Brukte den for første gang i fjor og smører på i år også.... Hos meg blir det TC Nano igjen også! Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Astor Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 (redigert) Det har vært mye rundt Nano-produkter i det siste. Jeg fant en side som gir litt oppklarende rundt dette. http://tcnano-norge.no/nanoteknologi.html Redigert 17.Mars.2014 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bonita I Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Har brukt TC Nano i 4 sesonger nå, og er strålende fornøyd. Lett å bruke og holder minst en sesong (ligger ute hele året) Vurderer å prøve "3-D"-utgaven i tillegg i år, for å se om det holder enda lenger. BONITA I Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn