båtmann87 Startet 2.Mars.2014 Del på Facebook Startet 2.Mars.2014 Heisann :-) Tenkte og kjøpe en ny kartplotter men har ett begrenset budsjett. Har funnet 2 modeller som virker ganske interessante. Lurer derfor på om det er noen som har noe erfaring med disse 2 og hvem av de man får mest for pengene for? Sitér dette innlegget Link to post
Mamma Mia Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Jeg ville ha kjøpt hds 5 fordi den ikke har wide screen skjerm med wide screen ser du mindre av omgivelsene foran båten spesielt når man zoomer i kartet. Som eķkolodd derimot ville jeg foretrukket wide screen. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Jeg foretrekker menysystemet til HDS. HDS er også en mye mer avansert enhet med fulle nettverksmuligheter. Den kan til og med brukes som second station i et stort Simrad system. Elite-7 sin fordel er at den gir mye skjerm for pengene, men som Mamma Mia skriver kommer det mer til sin nytte hvis en skal kjøre både kart og ekkolodd på samme skjerm. Sitér dette innlegget Link to post
båtmann87 Svart 5.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Får vel satse på hds 5 da kansje ja :-) men leser de c-map nå de også med program oppdatering? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 HDS Gen2 kan bruke C-Map kartbrikker som er spesialformatert for Lowrance/Simrad. Disse brikkene heter C-MAP MAX-N. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.