Sindre ØKH Startet 9.Mars.2014 Del på Facebook Startet 9.Mars.2014 Er usikker på hva som er best? Kan noen hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Har hatt Dalla, og det er en fantastisk båt å kjøre. Problemet kommer når du skal legge til ei brygge etc, for bakre del av dekket ligger under vann. Så er det ei flytebrygge risikerer du at båten sklir innunder brygga ved litt sjø etc. Samtidig er skroget så langt under dekket at du ikke kan bruke fendere etc. Så jeg solgte vår bla. fordi den var ganske upraktisk å legge til med. Man kunne liksom ikke fendre opp og gå fra båten. Har ingen erfaring med Beecraft enn at jeg har sett dem konkurrere med DP i V50-klassen, så jeg antar de er relativt like i prestanda. Skulle jeg hatt denne type båt igjen, hadde jeg nok valgt Beecraft nettopp fordi man kan legge den fra seg mot ei vanlig brygge med et par fendere imellom. Slik var vår: Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sindre ØKH Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Har hatt Dalla, og det er en fantastisk båt å kjøre. Problemet kommer når du skal legge til ei brygge etc, for bakre del av dekket ligger under vann. Så er det ei flytebrygge risikerer du at båten sklir innunder brygga ved litt sjø etc. Samtidig er skroget så langt under dekket at du ikke kan bruke fendere etc. Så jeg solgte vår bla. fordi den var ganske upraktisk å legge til med. Man kunne liksom ikke fendre opp og gå fra båten. Har ingen erfaring med Beecraft enn at jeg har sett dem konkurrere med DP i V50-klassen, så jeg antar de er relativt like i prestanda. Skulle jeg hatt denne type båt igjen, hadde jeg nok valgt Beecraft nettopp fordi man kan legge den fra seg mot ei vanlig brygge med et par fendere imellom. Slik var vår: Sitér dette innlegget Link to post
Sindre ØKH Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Den gamle naboen min hadde en dalla pieta, den sank 2 ganger ved brygga på grunn av at den var så lav bak! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.