Bonus Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Jeg fikk en kommentar av fru Bonus idag; "Kjøp deg en båt på Vestlandet du, så får du oppleve dette du også" ... Hvordan skal jeg tolke dette? Link to post
Båttransport D5L Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 De har stø kurs mot Stavanger nå , Lars H Link to post
knut1955 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (redigert) Sorm har meldt et ufyselig, forbigående drittvær på sydspissen i morgen - tipper de har kurs mot fødebyen til Lars (og min) for landligge i morgen, så de kan stå han av... Redigert 25.Mars.2014 av knut1955 (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Kanskje det blir en tur Son - Kristiansund neste år for oss? Da blir også Trude pensjonist med all verdens tid til båtliv. Det hadde vært artig å legge til i gjestehavnen i Kristiansund og gå 5 minutter opp til svigermor som bor vis avis Festiviteten (dersom hun fremdeles er blant oss, -96 år nå). Og da kunne vi jo besøkt min familie i Stavanger på veien. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hallais Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Passerer nå Sveinane Kan gå inn til Stavanger eller svinge svakt til SB mot Tananger Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Zitt Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Jeg fikk en kommentar av fru Bonus idag; "Kjøp deg en båt på Vestlandet du, så får du oppleve dette du også" ... Hvordan skal jeg tolke dette? Hvis du gjør det slik som Bjørn Løvjomås gjorde det, lot sin egen båt stå igjen på Vestlandet, synes jeg det er en usedvanlig god ide! Du har en klok frue! Link to post
baatsman Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Jeg fikk en kommentar av fru Bonus idag; "Kjøp deg en båt på Vestlandet du, så får du oppleve dette du også" ... Hvordan skal jeg tolke dette? Løp og kjøp :) dette er gøy Bonus :) Vi sees! Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Skal dere inn til vågen i Stavanger, får vi håpe at det ser mer trivelig ut der enn litt tidliger denne vinteren! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
LALUNA II Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Ser nå ut til at Stavanger får besøk i dag Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Hallais Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (Nei ikke vågen ) Gjestehavn i Ø havn rett før Oljemuseet Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Snekker'n Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Tar gjerne mot tips om fint sted å ligge i Stavanger :-) Har ikke detaljkart for hånden akkurat nå. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Sunny33 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 http://www.aftenbladet.no/webkamera/havn/ Garantert Lars , også observert med egne øyne, til og med Hansenhjørna er åpent Link to post
Hallais Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Ikke inn til Vågen, men litt BB og så til SB rett før Oljemuseet ( ser det fint) Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
LALUNA II Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Bare godværet å gå nedover i østlige vinder betyr ikke noe da kan de bevege seg nærme landhttp://www.yr.no/kart/#lat=65.00146&lon=19.54158&zoom=4&laga=vind&proj=3575 Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Sunny33 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Er vel plass longside inne i gjestehavnen ved oljemuseet nå, så slipper en båser, strøm skulle det vel også være grei tilgang til Link to post
LALUNA II Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Web Cam stavanger http://www.aftenbladet.no/webkamera/havn/ Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Snekker'n Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Vi går nok helt inn da vi skal møte en kar der. Er oljemuseet i utkanten eller sentralt? Har ikke vært i byen på 15 år.... Buster X med Yamaha 70 Link to post
Bjolbre Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Vågen går utmerket på en tirsdag! :-) Link to post
Hallais Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (redigert) Mja Oljemuseet er også sentralt 5 min å gå mellom Vågen gjestehavna ved Oljemuseet ....på ein tirsdag Redigert 25.Mars.2014 av Hallais (see edit history) Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Sunny33 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 3-400 meter fra vågen og sentrum Link to post
LALUNA II Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (redigert) synlige på webcam nede til venstre nå http://www.aftenbladet.no/webkamera/havn/ Hurtigbåten gikk inn den veien oljemuseet er under brua og sb Redigert 25.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Som ekta Siddis (en som er født og oppvokst i Stavanger), er det nesten som jeg ønsker en dag med dårlig vær slik at dere kan få oppleve hjembyen min. Legger dere til i vågen, er det 5 min til oljemuseet (og 2min til den fantastiske puben Dickens) . Men fra gjestehavnen ved museet er det 2 min. Som oljepioner (jeg jobbet på den første oljeplattformen i Norge, Ocean Traveler i 1968/69), er jeg svært opptatt av denne historien av Norge. Her er hjemmesiden til Norsk Oljepionerklubb der jeg drifter hjemmesiden vår. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sunny33 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Gjestehavnen ved oljemuseet er i akter for den Island båten (blå) som ligger foran dere litt til babord Link to post
Hallais Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Blir nok Hansenhjørna Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
LALUNA II Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (redigert) Da var de i Vågen Stavanger ;) Redigert 25.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn