Jump to content

Hentetråd Molde Oslo

Tom Rør

Recommended Posts

Kanskje det blir en tur Son - Kristiansund neste år for oss? Da blir også Trude pensjonist med all verdens tid til båtliv. Det hadde vært artig å legge til i gjestehavnen i Kristiansund og gå 5 minutter opp til svigermor som bor vis avis Festiviteten (dersom hun fremdeles er blant oss, -96 år nå). Og da kunne vi jo besøkt min familie i Stavanger på veien.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg fikk en kommentar av fru Bonus idag; "Kjøp deg en båt på Vestlandet du, så får du oppleve dette du også" ... Hvordan skal jeg tolke dette? :lol:

Hvis du gjør det slik som Bjørn Løvjomås gjorde det, lot sin egen båt stå igjen på Vestlandet, synes jeg det er en usedvanlig god ide! Du har en klok frue! :yesnod:

Som ekta Siddis (en som er født og oppvokst i Stavanger), er det nesten som jeg ønsker en dag med dårlig vær slik at dere kan få oppleve hjembyen min. Legger dere til i vågen, er det 5 min til oljemuseet (og 2min til den fantastiske puben Dickens) . Men fra gjestehavnen ved museet er det 2 min. Som oljepioner (jeg jobbet på den første oljeplattformen i Norge, Ocean Traveler i 1968/69), er jeg svært opptatt av denne historien av Norge. Her er hjemmesiden til Norsk Oljepionerklubb der jeg drifter hjemmesiden vår.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...