M/B Nordheim Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (redigert) Og der var dei fortøgd Tusen takk for ein triveleg tur Effektiviteten idag på jobb kan vel diskuterast, men det tek vi att seinare. Ikkje alle dagar ein kan vera på båttur med 1,5 m snø utanfor glaset Redigert 25.Mars.2014 av M/B Nordheim (see edit history) Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Velkommen til Stavanger, min fødeby!! Jeg trodde dere hadde droppet denne fantastisk flotte byen. Nå får dere bare legge dere pent inntil og ta en tur på Dickens for en øl og dram. Følger dere på webkameraet dere. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Skal dere inn til vågen i Stavanger, får vi håpe at det ser mer trivelig ut der enn litt tidliger denne vinteren! Här blåser det runt Dickens Link to post
Espen Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Velkommen te Stavangår :) E dualigt jillt i denne byen!! Link to post
DieselDahl Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Docker du med thrustere du da? Morsommere å klare seg uten :-) Link to post
Sunny33 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Da får vi sige litt rundt vågen å ta skuta i nærmere øyesyn Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Nå begynne hjemlengselen til min fødeby Stavanger snart å ta overhånd. Tenk å kunne ligge der hvor Mon Bijouo no ligger med min båt Trudelutt!! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
baatsman Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Hvor var korps og flagg da Tom Rex Rør kom til Stavanger ? Vi sees! Link to post
Svensk Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Velkommen til Stavanger, min fødeby!! Jeg trodde dere hadde droppet denne fantastisk flotte byen. Nå får dere bare legge dere pent inntil og ta en tur på Dickens for en øl og dram. Følger dere på webkameraet dere. Skall inte förstöra denna fina tråd men längtat tillbaka till Dickens och allt fint i Stavanger. Corvetten låg rakt bakom webbkameran om jag inte minns fel. Får hoppas det blir tid att se "Tore Tang" staden. Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Hadde eg vært hjemm i i byen, skulle du nok fått hørt det! Men eg e landflyktning på Østlandet. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Snekker'n Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Skal gjøre unna en kort prat med en kar vi skulle møte her, så flytter vi oss nok til gjestehavn etterhvert - uten webkam. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Bjolbre Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Nåvel, rett utenfor Beverly er kanskje ikke den roligste plassen... :-) Middagstips: Stor fiskesuppe på Fisketorget (sjømatrestauranten i bunnen av Vågen), be evt om å få litt red curry i den hvis dere liker det litt spicy. Landets beste! :-) Link to post
Frissy Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Ser dere er kommet til beste byen..... Stavanger er stedet, støtter fiskesuppeforslaget.... meget bra. Ellers er det mange hyggelige steder å velge i mellom. Utrolig artig å følge med dere nedover. Anbefaler en tur innom "okka"by også, Egersund er trivelig. Link to post
Tom Rør Svart 25.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 (redigert) Docker du med thrustere du da? Morsommere å klare seg uten :-) Har ikke trøster bak jeg :-) Lærer meg å gå sideveis med bare baugtrøster. Takk for hyggelig besøk og assistanse av Sunny33 :-) Redigert 25.Mars.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Sunny33 Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Hyggelig å treffe sjefene for underholdning denne uka, kjempefin båt , leit at det ikke fantes strøm i gjestehavnen, men tror dere ligger bra i allefall, Ha en fortsatt god kveld og natt. Link to post
Zitt Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Har ikke trøster bak jeg :-) Lærer meg å gå sideveis med bare baugtrøster. Takk for hyggelig besøk og assistanse av Sunny33 :-) Som så mye annet i båtverden så er jeg ikke sikker på hvordan dette fungerer heller, men er det slik at båten din drar mot babord i revers, og at du derfor har lagt inntil på babord side hele tiden......nesten(ikke i Ålesund)? Link to post
gammabusa Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Gratulerer med kjempeflott båt!! Traff dere over Selbjørnsfjorden i dag og må bare si Princess i blått var 1000 ganger finere live en på bilder. Råflott var den!! Ha en fortsatt fantastisk tur. Har litt problemer med strømmen ombord så VHF`en er død for tiden.... Link to post
Tom Rør Svart 25.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Nei, jeg drar den dit jeg vil. Med to motorer, så går det bra :-) Link to post
Snekker'n Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Hvor er det billigst og greiest å fylle diesel i morgen tidlig? Buster X med Yamaha 70 Link to post
Zitt Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Nei, jeg drar den dit jeg vil. Med to motorer, så går det bra :-) Aha, jeg drar den dit den vil og tar det derifra! Link to post
fluefiskeren Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Vi, og mange andre pleier å bunkre på Vassøy når vi er nedover. Link to post
Olepo Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Aha, jeg drar den dit den vil og tar det derifra! Haha, kongekommentar . Er nok litt der jeg også . Link to post
DieselDahl Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Du vet, en propell er venstregående og en er høyregående. Dessuten drar nok ikke en slik båt så mye sideveis på en motor uansett. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn